دریافت گواهی شایستگی سازمان تامین‌اجتماعی در حوزه پژوهش

مستند بر عملکرد سه ساله موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی؛ سازمان تامین اجتماعی گواهی شایستگی دریافت کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مستند به گزارش عملکرد مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی در سه سال اخیر، سازمان تامین اجتماعی برای اولین بار در حوزۀ پژوهش موفق به دریافت تقدیرنامۀ «Certificate of merit» از سوی اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی (ایسا) شد.

کسب این تقدیرنامه و گواهی شایستگی که هم‌اکنون در سایت ایسا قابل دسترسی برای همگان است، به دنبال فراخوان این اتحادیه در اسفند ۱۳۹۹ به اعضای خود، از جمله سازمان تأمین اجتماعی ایران، برای شرکت در رقابت تجربه موفق در منطقه آسیا و اقیانوسیه (۲۰۲۱) حاصل شد.

در گزارش موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی که مورد تقدیر ایسا قرار گرفت، با بهره‌گیری از اهداف و بیانیه مأموریت موسسه (در سال ۱۹۹۸ با حضور رئیس هیات مدیره رونمایی شد)، با ذکر دلایلی همچون جلب توجه سیاستگذاران به ضرورت تحقیق، بهره‌گیری از دانش روز جهان، آشنایی با فناوری‌های جدید و ضرورت تطبیق تصمیمات تامین اجتماعی با نیازهای جامعۀ هدف، به رویکردهای موسسه تاکید شد.

براساس این گزارش به نقل از روابط عمومی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، در گزارش یاد شده، به بخشی از دستاوردها و اقدامات موسسه در سه سال گذشته از جمله ۲۲۳ گزارش در باره بهبود کیفیت خدمات تأمین اجتماعی و گسترش پوشش تأمین اجتماعی، بیش از ۴۵ کتاب در موضوعات تامین اجتماعی و رفاه، برگزاری بیش از ۱۲۰ رویداد علمی، اجرای ۲۴۷ پروژه تحقیقاتی و ۷ گزارش سیاست‌پژوهی و همچنین حمایت از ۵۴ پایان‌نامه (همراه با مستندات) نیز اشاره شده است.

یادآوری می‌شود، برای نخستین بار است که سازمان تأمین اجتماعی کشور به واسطه حوزه پژوهش مورد تقدیر قرار می‌گیرد و از معدود دفعاتی است که گزارش یکی از مجموعه‌های تابعه سازمان، مورد تقدیر و تأیید قرار می‌گیرد.

شایان توجه است، درکنار سایر تقدیرنامه‌هایی که سازمان تامین اجتماعی امسال از ایسا دریافت کرده است طرح تنقیح، تلخیص، تجمیع و اصلاح بخشنامه‌های سازمان که با همکاری موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی و معاونت‌های حقوقی، مجلس و امور بین‌الملل انجام شده، نیز توسط ایسا واجد شرایط گواهینامه تأیید تجربۀ موفق شده است.

سازمان تامین‌اجتماعی در حوزه پژوهش گواهی شایستگی دریافت کرد

کد خبر: 48376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =