سلسه وبینارهای تخصصی مشاغل و مهارت‌های آینده برگزار می‌شود

معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، وبینار انقلاب صنعتی چهارم و پیامدهای آن بر اقتصاد ایران و نظام‌های آموزشی (ماهیت و چیستی انقلاب صنعتی چهارم در عرصه بین المللی) را با همکاری سازمان مدیریت صنعتی خوزستان برگزار می‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای، معاونت پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان سلسه وبینارهای  انقلاب صنعتی چهارم و پیامدهای آن بر اقتصاد ایران و نظام های آموزشی را با همکاری سازمان مدیریت صنعتی خوزستان برگزار می نماید.

موضوع وبینار عبارت است از:

تاثیرات انقلاب صنعتی چهارم بر نظام های آموزشی و فنی و حرفه ای – زمان برگزاری: ۴ اسفند ۱۴۰۰

این وبینار با هدف بررسی انقلاب صنعتی چهارم، و اثرات آن بر مشاغل و مهارتهای مورد نیاز و آینده پیش روی این صنعت در ایران و جهان، برگزار می‌شود. شرکت کنندگان با ویژگی های انقلاب صنعتی چهارم، ماهیت آن و مولفه های اصلی، تاثیر و تاثر آن از نظام های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و فناوریهای پشتیبان کننده در عرصه بین المللی آشنا خواهند شد.

شایان ذکر است موضوع انقلاب صنعتی چهارم در سه وبینار آنلاین متوالی برگزار شده و به افرادی که در سامانه Eskill.ir و در دوره آموزشی مربوطه شرکت نمایند و در سه وبینار حضور داشته باشند از طرف  سازمان مدیریت صنعتی خوزستان گواهینامه اعطا خواهد شد.

 علاقه مندان جهت شرکت در وبینار می توانند  به سایت https://www.eskill.ir مراجعه نمایند.

کد خبر: 47373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =