برنامه‌ها و اقدامات وزارت کار در حوزه انتصابات و فساد ستیزی، مثبت است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که در حوزه انتصابات، اقدامات در جهت فسادستیزی بوده است، تصریح کرد: در برخی مواقع افراد، درست کار می‌کنند اما با سیستم هماهنگ نیستند اما اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این حوزه مثبت بوده است.

به گزارش آتیه آنلاین، «غلامرضا نوری قزلچه» در گفت و گو با ایرنا با اشاره به عملکرد مثبت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: برنامه ها و اقداماتی که حجت عبدالملکی در مجلس مطرح کرده، زمان‌بر است، اما خیزی که برای آغاز کارها شده خوب است.

وی افزود: امیدواری برای تحقق برنامه‌ها زیاد است و اقدامات نشان می‌دهد برنامه‌ها در حال تعقیب و رسیدن به نتیجه است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور موضوع مهمی است و مجموعه‌هایی که به طور مستقیم و غیر مستقیم تحت مدیریت این وزارتخانه هستند نیز نقش مستقیم در اقتصاد کشور و رفاه عمومی دارند.

نوری افزود: پیش‌بینی من این است که عبدالملکی در اجرای برنامه‌هایی که به مجلس ارائه داده توفیق پیدا می‌کند و حداقل یک سال باید بگذرد تا بتوان یک ارزیابی مرحله‌ای از عملکرد او داشته باشیم.

نماینده مردم بستان‌آباد اظهار داشت: امیدواریم اوضاع عمومی کشور چه از منظر رشد اقتصادی و مراودات مالی و چه از لحاظ جذب سرمایه برای کشور بهتر شود تا بتوانیم برنامه‌های اشتغال کشور را محقق کنیم.  

وی با بیان این‌که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی اشتغال نیست، گفت: این وزارتخانه دبیرخانه و ستاد اجرایی اشتغال است چرا که بخش اعظم اشتغال در حوزه کشاورزی است که جزو وظایف وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.  

نوری تاکید کرد: متولی اشتغال صنعتی نیز وزارت صمت است که نوع مدیریت آنها در اشتغال تاثیرگذار است، ولی هماهنگی امور با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

کد خبر: 47063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =