دوئل پایانی زنان والیبال برای جام قهرمانی

دو تیم سایپا تهران و باریج اسانس کاشان برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان، به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ والیبال زنان ایران بعد از سپری کردم زمانی نزدیک به ۵ ماه به ایستگاه پایانی خود رسید. با سپری شدن مسابقات مرحله پلی‌آف و جدال بین چهار تیم ذوب آهن، سایپا، باریج اسانس و پیکان چهره دو تیم فینالیست مشخص شد و فردا (پنج شنبه) سالن فدراسیون والیبال ایران، میزبان دو مسابقه نهایی این رقابت‌ها یعنی رده بندی و فینال خواهد بود. 

در مرحله پلی آف دو تیم پیکان و سایپا به مصاف هم رفتند که سایپا با دو برتری پیاپی توانست یک پای فینال این مسابقات شود. دیگر بازی مرحله پلی آف بین دو تیم باریج اسانس کاشان و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. جدالی پس از پیروزی ذوب آهن در بازی اول و پیروزی کاشانی ها در بازی دوم به نبرد سوم کشیده شد. در جدال سوم دو تیم تیم باریچ اسانس با حساب ۳ بر یک از سد ذوب آهن اصفهان عبور کرد و حریف سایپایی‌ها در فینال شد. 

باریج اسانس در شرایطی با سرمربیگری فرزانه خمسه توانست یک پای فینال لیگ برتر والیبال زنان شود، که پس از سال‌ها دوری از لیگ به این مسابقات بازگشته بود و به نوعی شگفتی‌ساز این مسابقات نام گرفت. 

دو تیم ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران که از رسیدن به فینال جا ماندند و ناکام این مرحله به شمار رفتند، راهی دیدار رده بندی شدند. دیداری که فردا از ساعت ۱۲ در فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد تا تیم سوم رقابت‌ها را مشخص کند. سایپا که مدافع عنوان قهرمانی است نیز از ساعت ۱۵ برابر تیم باریچ اسانس کاشان به میدان خواهد رفت. 

با برگزاری این دو مسابقه پرونده لیگ برتر والیبال زنان ایران در سال ۱۴۰۰ بسته خواهد شد و قرار است پس از پایان مسابقات لیگ، با حضور الساندار کمپدلی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان، مرحله  نخست اردوهای تیم ملی والیبال زنان ایران آغاز شود.

کد خبر: 46998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =