آیا «انفرادی» پا جای «دینامیت» می‌گذارد؟

فیلم سینمایی «انفرادی» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی، درحالی برای اکران نوروزی ۱۴۰۱ آماده می‌شود که همچون «دینامیت»، اثر قبلی سازندگانش، امیدهای بسیاری برای رونق گیشه در سر دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، فیلم سینمایی انفرادی به کارگردانی سیدمسعود اطیابی، تهیه کنندگی سیدابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی در حالی این روزها برای اکران در نوروز ۱۴۰۱ آماده می‌شود که امیدِ بخشیدن رونق تازه‌ای به گیشه سینماها را به همراه دارد.

انفرادی فیلمی در ژانر کمدی-اجتماعی است که در تابستان ۱۳۹۸ تهیه و تولید شده‌؛ این فیلم در شهرستان لواسان فیلم‌برداری شده و فیلمبرداری بخش پایانی آن که در تهران می‌گذرد بمدت سه ماه به طول انجامیده و همچون آثار قبلی مسعود اطیابی موضوع آن برپایه دغدغه‌های روابط اجتماعی جامعه با رویکردی کمدی است.

انفرادی داستان مردی (مهدی هاشمی) است که به افرادی پرنفوذ بدهکار است و تصمیم می‌گیرد مثل گذشته سرقت کند و از دوست دوران جوانی (رضا عطاران) و همکارش (احمد مهرانفر) درخواست می‌کند تا کمکش کنند.

این سه دوست از دزدی ماشین شروع می‌کنند تا عتیقه اما وقتی پول کافی بدست نمی‌آورند متوجه می‌شوند باید کار جدید انجام بدهند، اقدام به سرقتی بزرگ می‌کنند و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات طنز تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند.

فیلم سینمایی دینامیت که دیگر همکاری مشترک عامریان و اطیابی است، در شرایطی که فروش فیلم‌ها و مراجعه مخاطبان به سینما نابه‌سامان بود، برای اکران پیش قدم شد و توانست با فروش بیش از پنجاه میلیارد تومان رونق بخش گیشه‌ باشد و عنوان پر فروش‌ترین فیلم را از آن خود بکند.

مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، سیروس همتی، شکیب شجره، امید روحانی، مهسا طهماسبی و مهدی فقیه بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کد خبر: 46988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =