کار و تلاش از مفاهیم فرهنگ ایرانی اسلامی هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اهمیت کار و تلاش و جایگاه آن در فرهنگ ایرانی اسلامی گفت: تعاون، کار و تلاش از جمله مفاهیم مهم در فرهنگ ایرانی و اسلامی به شمار می روند.

حجت الله عبدالملکی در جریان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه ای تعاون با نقل سخنانی از حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت هنر، بر نقش و ضرورت هنر در ترویج تعهد اجتماعی و تعاون تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مراسم اختتامیه جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه ای تعاون، بیان کرد: جای امیدواری است که این جشنواره با نگاه به هنر و اهمیت تعاون در کشور، در سالهای آینده نیز برگزار شود.

در پایان این مراسم، برگزیدگان بخش های داستانی، مستند، پویانمایی و نگاه نو معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم از دواران اولین دوره جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه ای تعاون از طرف وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر شد.

مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه ای تعاون امروز(دوشنبه) ۲۵ بهمن ۱۴۰۰با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون امور تعاون وزیر، جمعی از مدیران و دست اندرکاران برگزاری جشنواره و همچنین فیلمسازان برتر این دوره این جشنواره فیلم در محل سالن تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

کد خبر: 46861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =