قضاوت بد داوران و اخراج شیری جام را از ما گرفت!

مربی پرسپولیس معتقد است قضاوت بد تیم داوری و اخراج مهدی شیری موجب شد تیمش جام قهرمانی را برابر فولاد از دست بدهد.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز گذشته در بازی با فولاد خوزستان در رقابت سوپر جام، بازی را با حساب ۱ بر صفر واگذار کرد و از قهرمانی در این مسابقات بازماند.در همین راستا حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس درباره دلایل این شکست در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، اظهار داشت: تیم ما در ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و تلاشمان این بود که رفته رفته بر بازی مسلط شویم اما متاسفانه داوری نه چندان خوب تیم داوری همه چیز را به هم ریخت و ما نتوانستیم به پیروزی برسیم و جام قهرمانی را تصاحب کنیم. 

وی تصریح کرد: متاسفانه در نیمه دوم و در شرایطی که در تلاش بودیم گل خورده را جبران کنیم و به انسجام تیمی برای رسیدن به گل برسیم، مهدی شیری از بازی اخراج شد و تیم نتوانست روندی که در نظر داشت را پیش ببرد. متاسفانه من به داوری این بازی انتقاد دارم و معتقدم که داوران نتوانستند به خوبی از پس قضاوت این بازی بربیایند. تیم فولاد خوزستان متاسفانه بازی را کمی به حاشیه برد و داور بازی هم تا حدی تحت تاثیر  سر و صدای و اعتراض‌هایی بود که بازیکنان این تیم داشتند. اگر این شرایط پیش نمی‌آمد ما جام قهرمانی را بدست می‌آوردیم.البته باید این را پذیرفت که بازی برد و باخت دارد و در این بازی باخت قسمت تیم پرسپولیس شد. 

مطهری افزود: متاسفانه شرایط پرسپولیس شرایط خوبی نیست و ما کار سختی برای تکرار قهرمانی در لیگ داریم. با این وجود ناامید نیستیم و همه برای ارائه فوتبال زیبا و کسب نتایج خوب همدل هستیم. به هر حال مشکلاتی که پیرامون باشگاه ایجاد شده کمی به دشواری ما افزوده است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. ما بیش از هر چیز به حمایت هواداران نیاز داریم و از آن‌ها تشکر می‌کنیم که در تمام شرایط هوای تیم را دارند و وضعیتی که در آن هستیم را درک می‌کنند. دوست داشتیم قهرمانی سوپر جام را تقدیم هواداران کنیم که محقق نشد امیدواریم در ادامه بتوانیم پاسخگوی حمایت‌هایشان باشیم و شرمنده نشویم.

کد خبر: 46207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =