بازدید از شعبه و افتتاح چهار بخش جدید بیمارستان تامین اجتماعی اسلامشهر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و طی مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار بخش جدید بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا (ع) اسلامشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آتیه آنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، بخش‌های جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی مردان،  ICU و Post ICU بیمارستان امام رضا(ع) به بهره‌برداری رسیده و در مدار خدمت به بیماران قرار گرفتند.

بخش‌های جدید بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر با ۴۵ تخت در ۲۱۰۰ متر مربع زیربنا و با هزینه ۲۳۵ میلیارد ریال احداث شده‌اند.

دکتر حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از افتتاح بخش‌های جدید بیمارستان امام رضا (ع) از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کرد و به گفتگو با تعدادی از مراجعه کنندگان و کارکنان این بیمارستان پرداخت. دکتر عبدالملکی از زحمات و تلاش‌های کارکنان این بیمارستان برای خدمت به بیماران قدردانی کرد.

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شعبه تأمین اجتماعی اسلامشهر

همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به اسلامشهر از شعبه تأمین اجتماعی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر حجت الله عبدالملکی در این بازدید با چند نفر از مراجعه‌کنندگان شعبه مذکور گفتگو و از نحو تعامل کارکنان و چگونگی خدمات ارائه شده کسب اطلاع کرد.

وی با اعلام اینکه حضور در مجموعه‌های مختلف وزارت و گفتگو با مردم را بهترین الگو برای ارزیابی واقعی از آنچه در جامعه رقم می‌خورد میدانم، ادامه داد؛ بهبود وضعیت شعب تامین اجتماعی که سهم قابل توجهی در ارتباط مستقیم با مردم دارند در دستور کار ویژه قرار دارد.

کد خبر: 45732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =