بدهی دولت به تامین اجتماعی متعلق به مردم است و باید پرداخت شود

نائب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی متعلق به مردم است و باید پرداخت شود زیرا اخیرا هم فروش نفت داشتیم و همچنین وضعیت مالی دولت رو به بهبود بود.

کمال علیپور خنکداری؛ نائب رییس کمیسیون عمران و جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به بدهی دولت ها به سازمان تامین اجتماعی، مجلس این نهاد را مکلف کرد تا سالانه مبالغی از بدهی خود را پرداخت کند. در بودجه ۱۴۰۰ تصویب شده بود که دولت ۸۹ هزار میلیارد تومان از این مبلغ را بپردازد که متاسفانه به طور کامل پرداخت نشد و بایستی دیوان محاسبات به این موضوع ورود کند.

وی ادامه داد: انتظارمان از دولت این است که امسال تا پایان سال مالی رقم ۸۹ هزار میلیارد تومان را به طور کامل پرداخت کند زیرا اخیرا هم فروش نفت داشتیم و همچنین وضعیت مالی دولت رو به بهبود بود.

بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی متعلق به مردم است و باید پرداخت شود

نائب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۱ نیز آنچه در کمیسیون تلفیق تصویب شده این است که دولت را مکلف به پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان از محل بدهی های خود کرده است و دولت باید این مبلغ را کامل پرداخت کند.

علیپور خنکداری با تاکید بر اینکه بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی متعلق به مردم است افزود: بنده موافق فروش سهام هلدینگ های نفتی به سازمان تامین اجتماعی نیستم زیرا در این صورت مشکلات مدیریتی دوگانه بوجود می آید.

کد خبر: 45550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =