جدال پایانی هندبالیست‌ها برای سکوی آسیایی

تیم ملی هندبال ایران امروز در حالی به مصاف عربستان می‌رود که در صورت پیروزی صاحب سکوی برنز مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین، مسابقات قهرمانی هندبال مردان آسیا امروز به ایستگاه پایانی خود می‌رسد و تیم ملی هندبال ایران در این روز از مسابقات به مصاف تیم ملی هندبال عربستان که میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده دارد، خواهد رفت. این مسابقه عصر امروز در عربستان برگزار خواهد شد و دیدار رده بندی این مسابقات به شمار می‌رود. دیداری که برنده آن صاحب مدال برنز خواهد شد و سکوی سوم آسیا را به خود اختصاص می‌دهد.  

مردان هندبال ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا یک بار با تیم ملی عربستان دیدار کرد و در رقابتی تنگاتنگ و نزدیک توانست از سد این تیم عبور کند، حالا بار دیگر در روز پایانی این رقابت‌ها شاگردان امانوئل اسپانیایی در تیم ملی ایران باید مقابل عربستان دیدار کنند. تیم ملی عربستان بدون شک برای جبران شکست دیدار اول دو تیم و همچنین رسیدن به سکو در مسابقاتی که خودش میزبان آن است، پا به نبرد با تیم ملی ایران خواهد گذاشت به همین دلیل می‌توان اذعان داشت که رقابت دو تیم ملی هندبال ایران و عربستان بسیار تماشایی، پایاپای و شاید جنجالی از آب دربیاید.  

هر دو تیم ایران و عربستان پیش از این توانستند سهمیه مسابقات جهانی هندبال را بدست بیاورند و حالا تنها هدفشان  رسیدن به سکو است. در دیگر مسابقه روز پایانی و در چارچوب رقابت فینال دو قدرت نخست هندبال آسیا یعنی تیمهای ملی هندبال بحرین و قطر به مصاف هم می روند تا برنده این دیدار صاحب جام قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا شود. تیم ملی قطر که تیمی چند ملیتی به شمار می‌رود با پیروزی مقابل ایران توانست راهی فینال این رقابت‌ها شود و تیم ملی بحرین نیز در نیمه نهایی این مسابقات عربستان را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.  

کد خبر: 45418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =