ایجاد فرصت‌های شغلی نوعی از انفاق است

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده،  با اشاره به اینکه «انفاق» در هر دوره‌ای دارای ویژگی‌های خاصی است، گفت: انفاق در دوره حاضر، ایجاد اشتغال است.

به گزارش آتیه آنلاین، انسیه خزعلی در جریان نشست تخصصی توانمندی های تعاونی زنان در توسعه اقتصادی، اجتماعی و اشتغال کشور اظهار داشت: انفاق در هر دوره و عصری شکل و ویژگی خاص خود را دارد و در زمانی که ما در آن قرار گرفته ایم، ایجاد کار و اشتغال برای دیگران نوعی انفاق است.

وی اضافه کرد: یکی از مقدس‌ترین کارها ایجاد اشتغال است که تعاونی های زنان در این راه در حال حرکت هستند.

خزعلی ادامه داد: برای زنان سرپرست خانوار هر چه در توان داریم در حوزه معاون زنان ریاست جمهور انجام خواهیم داد. در این راستا از طرحی در این خصوص پرده برداری صورت گرفته است.  

وی تصریح کرد: بسیاری از زنان سرپرست خانوار بالای ۶۰ سال سن دارند و باید به فرزندان آنها در حوزه های مختلف یاری برسانیم.  

خزعلی ادامه داد: زنان سرپرست خانوار نیازمند حمایت هایی در راستای توانمندی در حوزه تامین معیشت هستند که ایجاد بازارچه های مرزی و محلی در این خصوص می تواند اثربخش باشد.  

معاون رئیس جمهوری افزود: امیدواریم در حوزه کارآفرینی با ایجاد فرهنگ کار و بسترسازی در حوزه زنان سرپرست خانوار، بخشی از مشکلات آنها را برطرف کنیم.  

خزعلی اضافه کرد: در تلاش برای کمک به زنان زندانی در سطح کشور هستیم.  

وی گفت: در پویش تازه ای در راستای حمایت از زنان و خانواده زندانیان، بناست که هر خانواده، خانواده یکی از زندانیان را تحت پوشش قرار دهد.

کد خبر: 44970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =