انتظار داریم رای کمیته انضباطی تایید شود

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: جلسه براساس درخواست استیناف باشگاه گل‌گهر برگزار شد و انتظار ما این است که رای کمیته انضباطی تایید شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره جلسه کمیته استیناف بابت فرجام‌خواهی باشگاه گل‌گهر بعد از کسر امتیاز از این تیم و اضافه شدن امتیاز به سه تیم استقلال، سپاهان و پیکان اظهار داشت: جلسه بر اساس درخواست استیناف باشگاه گل‌گهر برگزار شد. آنها مطالب خود را بیان و سه باشگاه دیگر هم توضیحات خود را ارائه کردند و این اتفاق در ۲ نوبت تکرار شد. بیانیه یا مستندات جدیدی طرح نشد و همان مطالب تکراری و سابق گفته شد. کمیته استیناف هم اعلام کرد که شاید سریع رای نهایی را صادر کند و شاید هم بخواهد دوباره استعلاماتی بگیرد. از نظر من حرف جدیدی زده نشد.

وی در ادامه اضافه کرد: به نظر من اعلام رای زیاد طول نخواهد کشید. کمیته استیناف صالح و مسوول است. من انتظارم و درخواستم این است که رای کمیته انضباطی تایید شود. ما نمی‌توانیم برای کسی تعیین تکلیف کنیم و مانند دیگر باشگاه‌ها نمی‌گوییم باید چه اتفاقی رخ بدهد و یا ندهد. آنکس که تشخیص می‌دهد کمیته استیناف است و اعضایش مستقل هستند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره شکایت باشگاه فولاد در مورد استفاده استقلال از محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی اذعان داشت: باشگاه فولاد نامه‌ای به سازمان لیگ زد اما شکواییه نبود و استعلام بود. در ذیل این نامه اعلام شده بود شکواییه نیست. سازمان لیگ هم اعلام کرد که مکلف به پاسخ دادن به استعلام نیست. اگر مدعی هستید باید شکایت کنید. چون فولاد مدت زمان قانونی مورد نظر برای شکایت را از دست داد، شکایتی ثبت نشد.

کد خبر: 43237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =