رئیس شورای هماهنگی امور فرهنگی، اجتماعی فنی و حرفه‌ای تعیین شد

طی ابلاغی از سوی غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «محمدجواد جامه بزرگی» به سمت «رئیس شورای هماهنگی امور فرهنگی، اجتماعی سازمان» تعیین شد.

 به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، طی ابلاغی از سوی غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور«محمدجواد جامه بزرگی» به سمت «رئیس شورای هماهنگی امور فرهنگی، اجتماعی سازمان» تعیین شد.

در این ابلاغ آمده است:

جناب آقای محمدجواد جامه بزرگی

با سلام

نظر به تجارب ارزشمند علمی، فرهنگی و اجتماعی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان " رئیس شورای هماهنگی امور فرهنگی، اجتماعی سازمان " تعیین می شوید .

  منویات و دغدغه‌هایی که مقام معظم رهبری طی سالیان اخیر در جبهه فرهنگی انقلاب طرح فرموده اند و همچنین رویکردهای فرهنگی اجتماعی دولت مردم و وزارت مردم از چــارچوب‌ها و راهبــردهای اصلی شورای هماهنگی امور فرهنگی، اجتماعی می باشد که انتظار می رود با همراهی و همکاری همه اجزاء مرتبط در سازمان اعم از روابط عمومی، منابع انسانی، بسیج، امور بانوان، ایثارگران، ائمه جماعات و سایر رده‌ها، تحولی نوین، اثربخش و ملموس ایجاد نمائید.

مربیان، کارکنان و کارشناسان سرمایه‌های ارزشمند سازمان هستند که مقتضی است به فراخور ایام و مناسبت‌های موضوعی و تقویمی برای ایشان تدارک برنامه‌هایی صورت پذیرد. تلاش همه اجزاء بخش‌های شــورای سازمان می‌بایست منتج به تقویت و توسعه‌ی اهداف و شاخص‌های ذیل گردد:

باورهای دینی و اسلام ناب محمدی(ص)

عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر

توسعه مشارکت های گروهی و همدلی سازمانی

ورزش و تربیت بدنی

اقامه نماز و بهره مندی از برکات قرائت و ترویج قرآن کریم

نمایندگی اینجانب در حوزه مقاومت بسیج سازمان، پیگیری شوراهای قانونی و مصوب اعم از امر به معروف و نهی از منکر و ... و نیز بیانیه گام دوم انقلاب ازمأموریت‌های جدی است که جنابعالی در ستاد، مرکز تربیت مربی و استان‌ها اقدام جامع و لازم معمول خواهید نمود.

امید است با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

کد خبر: 42798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =