گزارش آماری مستمری بگیران تامین اجتماعی منتشر شد

مدیریت آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تامین اجتماعی، تازه‌ترین آمارهای مستمری بگیران این سازمان را به شکل جامع در قالب «گزارش آماری مستمری بگیران سال ۹۹» منتشر کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، مدیریت آمار و اطلاعات و محاسبات که پیش از این با عنوان دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی فعالیت می کرد، طی سالهای گذشته، گزارش های توصیفی مستمری بگیران را به تفکیک انواع مستمری بگیران تهیه و تدوین نموده است. امسال برای هفتمین سال متوالی، تمام آمار و اطلاعات مربوط به انواع مستمری بگیران - بازنشسته، ازکارافتاده کلی و جزئی، پرونده های فوت و بازماندگان - در قالب یک گزارش و به صورت مبسوط ارائه می شود. این قالب گزارش، مقایسه شاخصهای مربوط به پرونده های فعال مستمری بگیران را بیش از پیش تسهیل می کند.

در این گزارش اطلاعات مربوط به مستمری بگیران فعال تا پایان سال ۱۳۹۹ مورد توصیف و تحلیل قرار گرفته است. مشخصه های مورد استفاده در این گزارش عبارت از «انواع مستمری بگیر، جنسیت، سن برقراری، سن فعلی، سن فوت، سابقه پرداخت حق بیمه، مبلغ مستمری، اساس برقراری، سال برقراری، سال صدور حکم مستمری، نوع بیمه پیش از برقراری مستمری و اداره کل محل برقراری مستمری» است که ازجمله مهم ترین مشخصه های بیمه ای برای بررسی توزیع مستمری بگیران محسوب می شوند.

گزارش آماری مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال ۹۹ را از اینجا دریافت کنید.

کد خبر: 42725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =