ایران پلاست، آوردگاه هم‌افزایی توانمندی‌های ایران در صنعت پتروشیمی

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست به عنوان آوردگاه هم‌افزایی توانمندی‌های متخصصان ایران در صنعت پتروشیمی روزهای هجدهم تا بیست و یکم بهمن ماه سال جاری، در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه‌ساخته، ماشین‌آلات و تجهیزات و خدمات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار آتیه‌آنلاین، نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه و حتی جهان به‌دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.

نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست در طول ۱۴ دوره گذشته با همه مشکلات و مسائل پیش رو نظیر تحریم و به‌ویژه شیوع جهانی ویروس کووید-۱۹ توانسته است روند رو به رشدی را طی کند.

تاکنون بیش از ۶۰۰ مشارکت‌کننده داخلی برای حضور در نمایشگاه امسال پیش ثبت‌نام کرده‌اند، انجمن‌ها، تشکل‌ها و فعالان صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در فرآیند سیاست‌گذاری نمایشگاه ایران‌پلاست همکاری کرده و دستاوردهای صنعت پلاستیک، پلیمر و صنایع وابسته در بالادست و پایین‌دست در این نمایشگاه تبیین می‌شود.

تکمیل زنجیره ارزش با استفاده از توان داخلی، انتقال فناوری‌های پیشرفته در کنار تلاش برای ارزش افزوده بیشتر، معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و ارتقای ارتباط میان تولیدکنندگان و صنعتگران پایین‌دستی پتروشیمی با بخش بالادست از جمله اهدافی است که در این نمایشگاه تخصصی ایجاد می‌شود.

این آوردگاه همچنین فرصتی برای برای ارائه توانمندی‌های صنایع بالادستی و پایین دستی پلیمری کشور در بهمن ماه سال جاری در شرایطی است که خوشبختانه گسترش ویروس کرونا فروکش کرده است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به مساعدشدن شرایط همه‌گیری، استقبال متخصصان، کارشناسان و بازدیدکنندگان خارجی و داخلی از نمایشگاه امسال افزایش خواهد یافت.

نمایشگاه ایران پلاست یکی از شاهراه‌ها و گلوگاه‌های راهبردی در جذب بازرگانان خارجی در بخش پر مخاطب و جذاب صنعت پلیمر و پلاستیک محسوب می‌شود و آمارهای رسمی ثبت‌نام حاکی از بازدید بیش از ۲۰۰ تاجر از یازده کشور از آخرین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست قرن است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه رسمی نمایشگاه ایران‌پلاست (www.iranplast.ir) از اطلاعات یا فرآیند ثبت‌نام آگاه شوند.

کد خبر: 42652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =