بازی دوستانه ایران و ژاپن لغو شد

تیم ملی هندبال ایران امروز عازم اسپانیا شد و قرار است در قالب یک تورنمنت مقابل تیم‌های ملی لهستان و اسپانیا به میدان برود.

بامداد امروز تیم ملی هندبال مردان ایران عازم اسپانیا شد تا در یک تورنمنت شرکت کند. این تورنمنت قرار است از ۱۶ تا ۱۸ دی در اسپانیا انجام شود.

این مسابقات قرار بود با حضور تیم‌های ژاپن، لهستان، اسپانیا و ایران برگزار شود اما آنطور که مشخص است ژاپن از حضور در این مسابقات انصراف داده است.

گویا چند تن از بازیکنان تیم ملی ژاپن مبتلا به کرونا شده اند و به همین دلیل عازم این رقابت‌ها نخواهند شد. مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا قرار است از ۲۸ دی به میزبانی عربستان آغاز شود و در این شرایط ممکن است حضور تیم ملی ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا نیز با مشکلاتی همراه باشد.

ملی‌پوشان هندبال ایران فردا ششم دی از ساعت ۲۱:۰۰ مقابل تیم لهستان قرار خواهند گرفت. دیگر بازی تیم ملی ایران نیز جمعه هفتم دی و از ساعت ۲۳:۰۰ مقابل اسپانیا خواهد بود.

تیم ملی هندبال ایران خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که از ۲۸ دی به میزبانی عربستان آغاز می‌شود آماده می‌کند. تیم ایران در گروه B این مسابقات با هند، استرالیا و عربستان همگروه است.

* برنامه مسابقات تورنمنت هندبال اسپانیا:

پنج شنبه ۱۶ دی
ایران - لهستان ساعت ۲۱:۰۰
جمعه ۱۷ دی
ایران - اسپانیا ساعت ۲۳:۰۰
شنبه ۱۸ دی
اسپانیا - لهستان ساعت ۲۳:۰۰

کد خبر: 42504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =