پاکدل: امروز دریچه‌های جدیدی رو به هندبال باز خواهد شد

رییس فدراسیون هندبال ایران در مراسم رونمایی از حامی مالی تیم ملی هندبال ایران، اظهار داشت: امروز دریچه تازه‌ای رو به هندبال ایران باز خواهد شد.

مراسم رونمایی اسپانسر جدید تیم ملی هندبال ایران، امروز برگزار شد. در این مراسم علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال ضمن تسلیت گفتن بابت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امروز برگ جدیدی در تاریخ هندبال ایران ورق خواهد خورد و با کمک مجموعه ایرانسل دریچه جدیدی در هندبال باز خواهد شد. 

وی با اشاره به حضور هندبال بانوان در مسابقات اسپانیا، گفت: هندبال به عنوان اولین ورزش توپی در بخش بانوان  توانست به مسابقات قهرمانی جهان صعود کند. در بخش مردان نیز اتفاقات خوبی را به زودی رقم خواهیم زد. کمتر از دو هفته دیگر  تیم ملی هندبال راهی عربستان خواهد شد تا با کسب نتیجه مطلوب در این مسابقات سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند. 

پاکدل به بخش هندبال ساحلی اشاره و خاطرنشان کرد: در هندبال ساحلی جز ۸ تیم برتر جهان هستیم و امیدوارم در این بخش هم بتوانیم افتخارآفرینی کنیم. با اتفاقی که امروز و با حضور اسپانسر جدید رقم می‌خورد یکی از خلأ های چند سال اخیر هندبال پرخواهد شد.

وی گفت: ورزش بین گروه های مختلف جامعه جایگاه خاصی دارد و هر برندی حامی ورزشکاران شود بدون شک بیش از پیش دیده خواهد شد. مردم با شادی ورزشکاران شاد می‌شوند و باید توجه داشت هیچ مقوله‌ای در کشور چنین قدرتی ندارد که بتواند اثرگذار باشد. این مجموعه اپراتور ارتباطی در سال‌های اخیر فعالیت زیادی در ورزش دارد و از این بابت باید از این مجموعه تشکر کنم. بدون شک این حامی مالی در آینده درخشان هندبال سهم زیادی خواهد داشت.

در ادامه این مراسم بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل نیز اظهاراتی داشت. وی گفت: ایرانسل یکی از شرکت‌های جوان کشور است و حدود ١۵ سال عمر دارد. مخاطب اصلی ما نسل جوان بوده و این نسل اغلب ورزشکار هستند. به همین دلیل خود را متعهد می‌دانیم که از نسل جوان حمایت کنیم. پیش از این هم، یک کمپ فوتبالی را با هماهنگی لالیگا برگزار کردیم و مقطعی نیز تیم منتخب آن کمپ را روانه اسپانیا کردیم. تجربه بین المللی بسیار خوبی برای ما بود. البته همکاری‌هایی نیز  با فدراسیون کشتی داشتیم. تلاش ما این است که ارتباط خود را با نسل جوان و ورزشکار حفظ کنیم.

مدیرعامل شرکت ایرانسل در ادامه افزود: موفقیت هایی که اخیرا هندبال ایران کسب کرد نشان می‌دهد که این فدراسیون مدیریت خوبی دارد و پتانسیل‌هایی زیادی در این رشته وجود دارد. مجموعه ما با هندبال بیگانه نیست. با این حال معتقدم که جایگاه این رشته باید بسیار بالاتر باشد و در سطح جهان و آسیا نیز می‌توانیم حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم. رمز موفقیت در ورزش توجه به استعدادها و پشتکار ورزشکاران است.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: ما از امروز در کنار هندبال هستیم تا شاهد موفقیت های بیشتر باشیم. هر موفقیتی در سطح ملی نتیجه‌اش رضایت‌مندی عامه مردم است که کمترین هزینه را دارد. با ورزش می‌توان به خوبی شادی را به جامعه تزریق کرد.
 

کد خبر: 42376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =