به دنبال انتقام شکست دور رفت بودیم

سرمربی تیم فوتسال زنان فردیس اظهار داشت: در بازی با پیکان به دنبال انتقام شکست دور رفت بودیم که خوشبختانه توانستیم این امر را رقم بزنیم و برنده بازی حساسی شویم.

فاطمه شریف، در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، در خصوص عملکرد تیمش در هفته نهم لیگ برتر فوتسال زنان، اظهار داشت: پیش از برگزاری این دیدار پیش بینی می‌کردیم که بازی سخت و دشواری مقابل تیم پیکان خواهیم داشت، اما خود را از قبل بازنده نمی‌دانستیم و تلاش کردیم با تمام توان خود در این بازی حاضر شویم. بویژه اینکه در بازی رفت مقابل این تیم شکست خورده بودیم و می‌خواستیم به هر قیمتی در بازی برگشت هر ۳ امتیاز را بگیریم.  

وی با اشاره به اینکه دیدار دو تیم پیکان و نصر فردیس یکی از دیدنی‌ترین مسابقات لیگ برتر بود، افزود: از ثانیه اول شاهد یک نبرد پایاپای و پویا بودیم. هر دو تیم جنگنده و هجومی کار می‌کردند و این موجب شد که بازی بسیار جذابی را شاهد باشیم. تیم پیکان تمام بازی‌های قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و به دنبال تداوم پیروزی‌های خود بود اما تیم من نیز تنها در همین دیدار رو در رو فرصا داشت که بتواند اختلاف امتیازش با پیکان را کم کند.

شریف به روند بازی اشاره کرد و تصریح کرد: در همان ابتدای بازی تیم من یک گل دریافت کرد اما خوشبختانه این گل شیرازه تیم من را از هم نپاشید و بازیکنان قدرتمندانه گل خورده را جبران کردند و سپس با زدن دو گل دیگر ۳ بر یک از پیکان پیش افتادیم و خیالمان کمی از بابت پیروزی راحت شد. البته این گل‌ها موجب شد تیم من در لاک دفاعی فرو برود زیرا می‌دانستیم پیکانی‌ها بسیار باتجربه و ماهر هستند و هر لحظه ممکن است نتیجه بازی تغییر کند. برای همین سعی کردیم سیستم هجومی خود را حفظ کنیم و عقب ننشینیم.

سرمربی تیم نصر فردیس خاطرنشان کرد: باید از عملکرد دروازه‌بان خوب تیمم تقدیر کنم که بسیار خوب ظاهر شد و اگر درخشش و دفاع خوب او از دروازه تیم نصر نبود، ممکن بود گل‌های زیادی دریافت کنیم. در تیم مقابل هم البته دروازه بان بسیار خوب عمل کرد و در دقایق مختلفی  از بازی مانع گل زنی تیم من شد. تیم پیکان در نیمه دوم فشار بسیاری به تیم ما وارد کرد اما خوشبختانه ما اجازه ندادیم این تیم به گل برسد و در نهایت برنده این بازی حساس و نفس گیر شدیم.

شریف در پایان گفت: سطح لیگ فوتسال زنان این فصل بسیار بالا است. هر دو گروه تیم‌های خوبی دارد و رقابت‌های نزدیکی را دارند. به اعتقاد من این فصل را می‌توان بهترین و با کیفیت‌ترین لیگ در چند سال اخیر دانست.  

کد خبر: 42001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =