نامجو مطلق نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت آبی‌پوشان

به نظر می‌رسد نزدیک‌ترین گزینه به دستیاری محمود فکری در استقلال نامجو مطلق باشد.

به گزارش آتیه آنلاین، در شرایطی که بیشترین فشار و انتقاد این روزها پیرامون تیم استقلال متوجه کادر فنی این تیم است؛ زمزمه های مختلفی درباره دستیار احتمالی محمود فکری شنیده می‌شود.

اغلب کارشناسان و منتقدان فوتبال که شرایط استقلال را مورد بررسی قرار می‌دهند بر این باور هستند که استقلال نیاز به تقویت نیمکت مربیگری خود دارد تا بتواند وضعیت فنی تیمش را سر و سامان بدهد. البته بحث تقویت نیمکت استقلال تنها به زمان حضور محمود فکری در این تیم مطرح نشده است و معضلی است که مدت‌هاست استقلالی ها را با خود درگیر کرده است.

زمانی که محمود فکری هدایت تیم استقلال را بر عهده گرفت، درباره اینکه از چه دستیارانی استفاده خواهد کرد، شائبه‌های زیادی مطرح بود. در نهایت او تنها به حضور امید علی دفتری در کنار خودش و روی نیمکت رضایت داد تا از فشار انتقادات بکاهد. البته که خیلی زود و بعد از چند نتیجه نامطلوب استقلال بار دیگر توجهات به نیمکت استقلال جلب شد و نوک پیکان انتقادات فکری را نشانه گرفت که در انتخاب دستیارانش بی فکر عمل میکند.

هفته گذشته و پس از تساوی بیرون خانه استقلال مقابل ذوب‌آهن که با نمایش انتقادآمیز آبی‌ها همراه بود، بار دیگر بحث اضافه شدن دستیار در استقلال قوت گرفته است. نام‌هایی هم در این میان به گوش می‌رسد. صحبت از امید نمازی هم به میان آمده  اما بسیار بعید است که سرمربی استقلال که یک بار نمازی را پس زده بود و تو را نخواسته بود، حالا بخواهد از او در کنار خود کمک بگیرد.

در میان گزینه‌هایی که نامشان مطرح می‌شود، مجید نامجومطلق بیش از همه به کادرفنی تیم استقلال نزدیک است. این مربی که هدایت استقلال در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را بر عهده داشته است، نسبت به سایر گزینه ها با فکری و دیگر نفرات روی نیمت ارتباط خوبی دارد. شاید برای همین است که به نظر می‌رسد بعد از دربی شاهد حضور او روی نیمکت استقلال باشیم. چنانچه مطلق سرانجام به کادرفنی استقلال اضافه شود، یکی از میان برهانی و عمران‌زاده دیگر قادر به نشستن روی نیمکت استقلال نخواهد بود.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا مجید نامجو مطلق را در ادامه لیگ برتر فوتبال روی نیمکت تیم استقلال مشاهده خواهیم کرد یا محمود فکری همچنان مصرانه در برابر اضافه کردن دستیار جدید مقاومت خواهد کرد.

کد خبر: 4199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =