وقتی «اسکوئید گیم» و «سریال‌های کره‌ای» به نفع صادرات کره تمام شد

محبوب شدن سریال‌ها و تولیدات سینمایی کره‌ای به صورت غیرمستقیم در حال تبلیغ استفاده از کالاهای این کشور است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، افزایش محبوبیت فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای در حال جذب مصرف‌کنندگان به سمت تولیدات این کشور است و باعث شده تا شاهد افزایش خرید محصولات کره‌ای در بسیاری از کشورهای جهان باشیم.

کار به جایی رسیده که حتی در آمریکا هم مشتریان جدیدی برای محصولات کره‌ای پیدا شده  است.

اخیرا سریال اسکویید گیم کره‌ای ها در بازار جهانی سر و صدای زیادی به پا کرد و به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های نتفیلیکس در جهان تبدیل شد.

در این سریال‌ها استفاده از محصولات کره ای باعث جذب مخاطبان خارجی شده به گونه‌ای که به عنوان مثال فروش محصولات غذایی یخ‌زده شرکت چیلجدانگ کره تنها در سه ماهه سوم سال جاری در بازار آسیا و اروپا 19 درصد رشد کرده است و یا فروش نودل‌های شرکت نانگشیم کره هم پس از آنکه نام آن در یک فیلم خانوادگی به نام پارازیت برده شد افزایش چشم‌گیری پیدا کرده است.

گفته می‌شود که فروش نانگشیم در سال 2020 با 24 درصد افزایش به 990 میلیون دلار افزایش یافت چرا که فیلم پارازیت در سال 2020 برنده جایزه اسکار شده بود. در این فیلم فقط در یکی از سکانس‌ها یک بازیگر زن برای آنکه نشان دهد که ثروتمندان کره هم ممکن است از غذاهای معمولی استفاده کنند دو عدد  از نودل‌های نانگشیم را پخت.

یا در مثالی دیگر در سریال اسکوید گیم در بازی دوم بازیکنان باید برای زنده ماندن آبنبات‌هایی به شکل ستاره یا چتر را به طور کامل و بدون شکستگی از قالب آن بیرون می آوردند. محبوبیت سریال «اسکوید گیم» باعث شده تا فروش این آبنبات‌ها افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

در واقع در قالب این سریال‌ها شاهد آن هستیم که استفاده از محصولات کره‌ای در حال جا باز کردن میان مصرف‌کنندگان جهان است و به صورت غیر مستقیم مصرف کالاهای کره‌ای را تبلیغ می‌کند.

کد خبر: 41048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =