دروازه‌بان نود ارومیه: می‌خواستیم حقمان را از فوتبال بگیریم

دروازه بان تیم فوتبال نود ارومیه پس از شکست برابر استقلال در ضربات پنالتی گفت: برابر تیم پرمهره و خوب استقلال نشان دادیم به دنبال گرفتن حق خود از فوتبال هستیم و می خواهیم در آینده به موفقیت های بیشتری دست یابیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، رضا منصوری افزود: بازی در جام حذفی برد و باخت دارد و ما امروز در ضربات پنالتی برابر استقلال تهران شکست خوردیم. از عملکرد خودمان راضی هستیم و خدا را شاکریم. تلاش مضاعفی را در دستور کار خود داریم و امیدواریم در سال های آینده عملکرد بهتری را از خودمان نشان بدهیم.

وی ادامه داد: جام حذفی همین است، یک تیم باید ببرد و یک تیم هم کنار می رود. البته برای ضربات پنالتی آمادگی داشتم و از نظر ذهنی و روحی تمرکز خودم را برای رفتن ضربات پنالتی بالا بردم. من در  ۵ بازی لیگ دسته دو هم موفق شدم دو ضربه پنالتی را مهار کنم.

سنگربان تیم نود ارومیه یادآور شد: در بازی دوستانه ای که با تراکتور داشتیم از رضا مهری در ضربات پنالتی گل خورده بودم و می دانستم که توپ را کجا می‌زد. به نظرم این لطف و عنایت خداوند بود که ما امشب بازی خوبی را از خودمان نشان دادیم و امیدوارم روزهای پیش رو برای ما خوب باشد.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال به سختی و در ضربات پنالتی مقابل نود ارمیه به برتری دست یافت تا راهی مرحله بعدی جام حذفی شود.

کد خبر: 39953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =