صعود سه تیم به یک هشتم نهایی جام حذفی

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران، آلومینیوم اراک و پدیده مشهد به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کردند.

به گزارش آتیه آنلاین، دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه آغاز شد. از ساعت ۱۵ سه دیدار همزمان برگزار شد.

در یکی از این مسابقات تیم نساجی مازندران میهمان تیم آرمان گهر بود که این بازی با تک گل حسن نجفی (۱۳) به سود نساجی به پایان رسید. به این ترتیب نساجی نخستین تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم لقب گرفت.

در دیگر دیدار همزمان، تیم های آلومینیوم اراک و فجر شهید سپاسی در اراک به مصاف هم رفتند. این بازی بعد از ۹۰ دقیقه تساوی بدون گل، وارد وقت های اضافه شد. در دقیقه ۱۱۱ امیرمحمد هوشمند موفق شد دروازه فجر را باز کند.  در دقیقه ۱۲۲ هم امیر نوری گل دوم را به ثمر رساند تا آلومینیوم با برتری ۲ بر صفر راهی مرحله یک هشتم شود و فجر از دور این مسابقات حذف شود.

همچنین تیم پدیده در مشهد با استقلال ملاثانی دیدار کرد که این بازی در طول ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک دنبال شد. رضا کرملاچعب (۷۴) برای استقلال و محمدرضا فلاحیان (۸۰) برای پدیده گلزنی کردند. تعیین برنده این دیدار به وقت های اضافه کشید. در حالی که وقتهای اضافه هم با نتیجه تساوی در حال اتمام بود، امیرحسین نعمتی در دقیقه ۱۲۰ گل برتری را به ثمر رساند تا پدیده با نتیجه ۲ بر ۱ برنده و راهی مرحله یک هشتم شود.

کد خبر: 39924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =