تنور لیگ برتر والیبال داغ می‌شود

لیگ برتر والیبال ایران پس از ۲۸ روز تعطیلی، دوباره آغاز می‌شود. سپاهان برای رسیدن به قهرمانی نیم‌فصل فقط به یک امتیاز نیاز دارد.

به گزارش آتیه آنلاین، لیگ برتر والیبال ایران پس از پایان هفته یازدهم و به دلیل حضور تیم فولاد سیرجان در مسابقات جام باشگاه‌های جهان وارد یک تعطیلی ۱۸ روزه شد. هفته دوازدهم این مسابقات روز یکشنبه ۲۸ آذر برگزار خواهد شد.

سپاهان که تمام ۱۱ مسابقه پیشین خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است در این هفته از مسابقات باید به مصاف فولاد سیرجان برود. شاگردان رحمان محمدی‌راد اگر در ۲ بازی باقی‌مانده یک امتیاز هم کسب کنند،‌ قهرمانی خود در نیم‌فصل قطعی خواهند کرد. در سوی دیگر میدان فولاد سیرجان قرار دارد که عنوان قهرمانی ایران و آسیا را یدک می‌کشد اما در این فصل شرایط خوبی ندارد و با ۵ برد و ۱۳ امتیاز هشتم است. شاگردان سعید رضایی با ۲ شکست سه بر صفر از جام باشگاه‌های جهان حذف شدند و حالا دوباره به لیگ ایران بازگشته‌اند تا شاید این ناکامی را جبران کنند.

حساس‌ترین بازی این هفته در ارومیه برگزار می‌شود؛ جایی که تیم‌های شهرداری ارومیه و هراز آمل باید به مصاف هم بروند. شهرداری ارومیه تنها تیمی است که هنوز هم برای رسیدن به قهرمانی نیم‌فصل شانس دارد اما شاگردان رضا تندروان در این هفته رقیب قدرتمندی دارند. هراز آمل با هدایت بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ایران اگرچه درحال حاضر در رده پنجم جدول است اما یکی از مدعیان قهرمانی لیگ محسوب می‌شود.

تیم رده‌سومی پیکان در خانه والیبال تهران باید از هورسان رامسر پذیرایی کند. راه‌یاب ملل مریوان هم که شگفتی‌ساز این فصل بوده و در رده پنجم قرار دارد، پس از پنج برد پیاپی باید در خانه خود به مصاف شهرداری ورامین برود.

در آخرین بازی این هفته، تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه با سایپا روبرو می‌شود. آذرباتری که با ۲ برد و ۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول است، در زمان تعطیلات لیگ با فرهاد نفرزاده قطع همکاری کرد و دستیار او رحمان رئوفی را به عنوان سرمربی جدید تیم برگزید. دیدار با سایپا نخستین تجربه سرمربیگری برای رئوفی است.

برنامه هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال

اصفهان، سالن ۲۵ آبان، ساعت ۱۵؛ سپاهان اصفهان - فولاد سیرجان ایرانیان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۵؛ شهرداری ارومیه - لبنیات هراز آمل

مریوان، سالن زاگرس، ساعت ۱۶؛ راه‌یاب ملل مریوان - شهرداری ورامین

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶؛ مس رفسنجان - شهداب یزد

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶؛ پاس گرگان - شهرداری گنبد

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶؛ پیکان - هورسان رامسر

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۸؛ آذرباتری ارومیه - سایپا

کد خبر: 39832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =