افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی وزارت کار

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی، معاون روابط کار، رئیس ستاد هفته پژوهش وزارت تعاون، معاون پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و نمایندگان و اعضای ستاد هفته پژوهش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه‌های وابسته افتتاح شد.

 به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی وزارت تعاون، "علی حسین رعیتی فرد" معاون روابط کار گفت: با استفاده  جامعه هدف از مجموعه اقداماتی که در حوزه‌های پژوهشی وزارت متبوع انجام شده امیدواریم روز به روز شاهد شکوفایی و نوآوری در این حوزه باشیم.

"محمد چکشیان" معاون فرهنگی اجتماعی نیز اظهار داشت: امیدواریم هیچ کاری بدون پژوهش انجام نشود و هیچ پژوهشی هم بدون اینکه برای کاری مفید و کاربردی باشد صورت نگیرد و کارهای مبتنی بر پژوهش باشد.

همچنین "رضا شریعت" رئیس ستاد هفته پژوهش و سرپرست موسسه کار و تامین اجتماعی در آغاز آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش با بیان اینکه امیدواریم نتایج پژوهش‌های انجام شده پژوهشگران مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای رفع مسائل کشور و خروج از مشکلات موثر و مفید باشد، افزود: امروز در این نمایشگاه مجموعه پژوهش‌های انجام شده در قالب طرح، کتب تخصصی و  پایان نامه  به صورت نمادین رونمایی می‌شود.

در ادامه معاونان فرهنگی و اجتماعی و روابط کار از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید و از نزدیک از تولیدات پژوهشی انجام شده در این نمایشگاه آشنا شدند.

در حاشیه برپایی نمایشگاه نیز مراسم رونمایی از مجموعه تولیدات پژوهشی با بیش از  ۶۰ عنوان پژوهشی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی و معاون روابط کار و رییس ستادهفته پژوهش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد.

کد خبر: 39379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =