ترافیک ستاره‌ها در شبکه نمایش خانگی

این روزها در حالی که تنها دو هفته تا پایان فصل پاییز باقی مانده، ساترا اطلاعاتی از۳ سریال نمایشی و ۲ برنامه ترکیبی منتشر شده که بزودی به پخش خواهند رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین، در روزهای پیک کرونا بسیاری از کارگردانان ثابت و بازیگران سینما و تلویزیون به شبکه نمایش خانگی کوچ کردند که منجر به تولید همزمان ده تا دوازده سریال در این شبکه و کاهش جذابیت آثار تلویزیون و سینما شد. این روزها باوجود بازگشایی سینماها بازهم بازار تولیدات شبکه نمایش خانگی داغ‌ است، تولید چندین سریال در این شبکه و حضور چهره‌های شناخته شده در این آثار، خود دلیل محکمی بر این ادعا است.

 در ادامه به معرفی سریال‌های تازه شبکه نمایش خانگی که قرار است به زودی پخش خود را آغاز کنند، می‌پردازیم.

«نوبت لیلی»،داستانی رازآلود و عاشقانه

به تازگی نخستین تجربه روح الله حجازی کارگردان جوان در حوزه شبکه نمایش خانگی یعنی سریال نوبت لیلی کلید خورده و به زودی پخش آن  از نماوا آغاز خواهد شد. این نخستین تجربه حجازی در حوزه ساخت مجموعه نمایش خانگی است. او پیش از این فیلم‌های «درمیان ابرها»، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم»، «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»، «مرگ ماهی»، «اتاق تاریک» و «روشن» را روی پرده نقره‌ای سینما برده است. حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، امین شعرباف، گوهر خیراندیش و مهران غفوریان ترکیب بازیگران اصلی مجموعه نمایش خانگی نوبت لیلی را شکل می‌دهند.

در خلاصه داستان نوبت لیلی آمده است: «لیلی که اتفاقات شوم زمان کودکی‌ اش را ناشی از نفرینی کهن می‌ داند، از طریق کتابی مرموز در می‌ یابد که او و خانواده‌ اش تاکنون در زمان و مکان‌ های موازی بسیاری زیسته‌ اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌ های زیسته معنا بدهد.»

«شبکه مخفی زنان»، یک کمدی تاریخی با حضور لیلا حاتمی

سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی یکی دیگر از جدیدترین آثار کمدی پلتفرم نماوا است که به زودی پخشش شروع خواهد شد. در خلاصه داستان این سریال آمده است که:در ابتدای قرن چهاردهم شمسی، وقتی شاه متوجه جنبش‌های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می‌شود، ماموریت ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار خود می‌دهد و… تا کنون در گزارش‌های مختلف، خبر حضور بازیگرانی چون لیلا حاتمی، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، حمید فرخ نژاد، مهدی هاشمی، احمد مهرانفر و لیلا زارع در این مجموعه اعلام شده است.

برنامه گفت‌وگومحور با اجرا و کارگردانی بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر سینما به زودی با اجرای برنامه اینترنتی «تیک آبی» به پلتفرم فیلیمو می‌آید. او کارگردانی این برنامه را نیز بر عهده دارد. رادان که چند تجربه محدود تهیه‌کنندگی سینما را در کارنامه دارد، «گربه سیاه» را در مقام بازیگر و تهیه‌کننده در نوبت اکران دارد که قرار بود در روزهای گذشته نمایش داده شود، اما با وجود برگزاری مراسم اکران خصوصی، نمایش عمومی آن به ۲۴ آذرماه موکول شد. «تیک آبی» پس از «جیران» که نخستین سریال بهرام رادان در پلتفرم فیلیمو است، دومین همکاری این بازیگر به صورت انحصاری با این پلتفرم محسوب می‌شود.

«مگه تموم عمر چند تا بهاره»، سریال جدید سروش صحت

مجموعه «مگه تموم عمر چند تا بهاره» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان که پیش از این «عتیقه‌ها» نام داشت در آستانه پخش قرار دارد و قسمت نخست آن اواخر آذرماه یا اوایل دی ماه به انتشار می‌رسد.

گفته می‌شود برخی بازیگران آثار سابق سروش صحت مانند علی مصفا و کاظم سیاحی، از بازیگران اصلی «مگه تموم عمر چند تا بهاره» خواهند بود و پلتفرم فیلیمو پخش‌کننده انحصاری این سریال خواهد بود. نکته جالب، شباهت نام این سریال با فیلم سینمایی «جهان با من برقص» است که تنها تجربه صحت در کارگردانی سینما به شمار می‌آید. این فیلم اولین تجربه همکاری صحت و تخت‌کشیان در مقام کارگردان و تهیه‌کننده بوده است.

«بندبازی»، مسابقه استعدادیابی موسیقی

همچنین بزودی بندبازی بزرگترین مسابقه استعدادیابی گروه‌های موسیقی توسط پلتفرم فیلم نت تهیه و پخش خواهد شد.

این مسابقه از جنس استعدادیابی و خوانندگی به کارگردانی نیما بانک بزودی به شبکه نمایش خانگی می‌آید و داوران این مسابقه استعدادیابی چهره‌هایی چون امید نعمتی، مهراوه شریفی نیا، علیرضا عصار و بهروز صفاریان هستند. امید حاجیلی خواننده پاپ کشورمان برای اولین بار در قامت مجری در این مسابقه ظاهر شده است. آیتم‌هایی شامل گفتگو با مهمانان ویژه، پشت صحنه و… از ویژگی‌های این مسابقه است که گروه‌های موسیقی جوان در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر: 37962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =