اظهارات یحیی گل‌محمدی پیش از دیدار با نفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید می‌داند که هواداران از نتایج این تیم ناراحت هستند.

به گزارش آتیه آنلاین،  یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر، اظهار کرد: بعد از این که ما در سه بازی اخیر نتایج خوبی نگرفتیم و انتظارات را برآورده نکردیم، قطعا بازی حساسی فردا داریم. گرفتن سه امتیاز برای ما از نان شب واجب‌تر است. فردا با تیم خوبی بازی داریم و با بازیکنان درباره بازی فردا صحبت کرده‌ایم. می‌دانیم هواداران ناراحت هستند و ناراحتی آن‌ها را درک می‌کنیم. لیگ مثل ماراتن می‌ماند و باید با کمک هم تلاش کنیم و تا پایان راه تلاش کنیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه احتمال دارد «کریم باقری» و «مهرداد خانبان» مربی و آنالیزور پرسپولیس دیگر در تیم ملی حضور نیابند، گفت: فدراسیون از مشکلاتی که برای ما ایجاد می‌شود اطلاع دارد و دنبال موضوع‌گیری رو در رو با تیم ملی نیستیم. هم دوست داریم تیم ملی موفق شود و موفقیت این تیم برای ما ارزشمند است. باعث افتخار است که در تیم ملی، بازیکن و مربی تاثیرگذار داریم. این تعامل همیشه از سوی ما وجود داشته و خواهد بود. این حق را داریم که از همه بازیکنانمان به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس، ادامه داد: برای مثال وحید امیری در دو بازی قبلی تیم ملی بهترین بازیکن بود اما چرا ما نباید او را مقابل مس‌رفسنجان در اختیار داشته باشیم. ما از فدراسیون و تیم ملی، انتظار تعامل دو طرفه داریم.

وی در خصوص لو رفتن اخبار تیمش، گفت: من نمی‌توانم جلوی درز اخبار را بگیرم؛ این مشکل از سال‌ها قبل وجود داشته است. دوست نداریم این اتفاق رخ دهد اما زیاد اهمیت نمی‌دهم و کاری هم از دستمان بر نمی‌آید. ترکیب همه تیم‌ها قبل بازی به بیرون درز پیدا می‌کند.

گل‌محمدی در خصوص کیفیت پایین لباس‌های تیم، اظهار داشت: بحث لباس در فوتبال مهم است و متاسفانه آن کیفتی که گفته شد را ندارد و حتی رنگ آن مناسب نیست. به احتمال زیاد؛ رنگ، طرح و جنس کیت تغییر خواهد کرد. هواداران هم راضی نیستند و هر چه زودتر باید نسبت به تغییر لباس اقدام کنند.

وی در خصوص تغییر دروازه‌بان تیمش گفت: آیا گلرهای ما مقصر بودند؟ وقتی تیم گل می‌خورد دفاع تیمی اشکال داشته است. تمام اجزای تیمی باید مورد بازبینی قرار بگیرد. باید دفاع تیمی ما بهتر باشد. اگر ما در سال‌های گذشته توانستیم قهرمان شویم دلیلش کم گل خوردن بود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به ایرنا در مورد بلاتکلیفی بازیکنان تاجیکستانی‌، گفت: چون پرسپولیس است زیاد اهمیت داده نمی‌شود. اگر برای باشگاه دیگری بود زمین و زمان را به هم می‌دوختند. چون سرمان در کار خودمان است و همه مشکلات را تحمل می‌کنیم این مسائل را برای ما رقم می‌زنند. این مشکلات مربوط به باشگاه است و برای رفع آن باید تلاش کنند. این دو بازیکن ارزان و آینده‌دار هستند و می‌توانند برای باشگاه تاثیرگذار باشند.

وی در خصوص داوری‌های لیگ، گفت: به عنوان مربی دوست ندارم در مورد داور صحبت کنم و بیانیه باشگاه گویای همه چیز بود. دوست دارم فضای کار مهیا باشد اما مشکلات داوران ما زیاد است. همه داوران ما کارشان فراتر از کار یک داور است. از طرفی نبود var برای کل داوران کار را سخت می‌کند. موضع من نسبت به داوری احترام است. امیدوارم بتوانیم داوری بهتری را شاهد باشیم.

این مربی در رابطه بلاتکلیفی مدیریت باشگاه خاطرنشان کرد: قطعا این مساله آسیب می‌زند. من به عنوان مربی باید بدانم در باشگاه با چه فردی طرف هستم. مشکلات ما واضح است و نیاز به کنکاش ندارد. تشکیلات بزرگی مثل پرسپولیس باید اعضای هیات مدیره، کمیته انضباطی و حتی مدیرعاملش؛ چارت مشخص داشته باشد. حالتی که برای پرسپولیس وجود دارد در شان و شخصیت این باشگاه نیست. امیدوارم وزیر محترام هرچه زودتر وضعیت را مشخص کند.

وی در خصوص مصدومیت سیدجلال حسینی و سیامک نعمتی گفت: سیدجلال از ناحیه زانو هنوز مشکلاتی دارد. سیامک هم تازه اضافه شده و بعید می‌دانم به این بازی برسد. کمال کامیابی‌نیا هم از مصدومیت طولانی گذشته و نیاز به زمان دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ فردا چهارشنبه در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه‌ آزادی به مصاف نفت آبادان می‌رود.

کد خبر: 36018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =