۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 35016

مولتی مدیا؛ راهی نو در تعامل با مخاطب

شبنم رضوانی؛ حوزه گرافیک آتیه‌آنلاین
مولتی مدیا؛ راهی نو در تعامل با مخاطب

این روزها تولید محتوای مالتی‌مدیا یا همان چند رسانه‌ای نقش پررنگی در تبلیغات و مطبوعات دارد و در سال‌های اخیر در مطبوعات و رسانه‌ها، نقشی کلیدی داشته است. محتوا در این روش با شیوه‌های متنوعی همچون فیلم و تیزر، عکس، صدا، انیمیشن، موشن گرافیک، مستند کوتاه و.... قرار داده می‌شود.

امروزه بیشتر رسانه‌ها و حتی اکثر کسب‌وکارها وظیفه دارند تا خدمات خود را به نوعی به مردم معرفی کنند. بخش چندرسانه‌ای و گرافیک سایت در کنار تولید محتوا در قالب گزارش، خبر و گفت‌وگو این امکان را به وجود می‌آورد تا با سلیقه مخاطب خود بتوانید رابطه مستقیمی داشته باشید. این رسانه‌های متعدد که موسیقی، متن، موشن‌گرافی، عکس، گفتار(پادکست) و... را شامل می‌شوند، می‌توانند تعامل بیشتری با مخاطب به وجود آورند.

مالتی مدیا چندی است در مطبوعات جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. به طوری که بیشتر رسانه‌های غیرمکتوب این بخش را در دل خود جای داده‌اند.

چرا این بخش می‌تواند جایگاه پررنگی در مطبوعات و رسانه‌ها داشته باشد؟ به باور ما و اکثریت مردم، این سبک، در کمترین زمان ممکن قابلیت توسعه و تغییر را دارند، کاهش چشمگیر هزینه ها نیز از دیگر ویژگی‌های آن است و همچنین محیطی را فراهم می‌کند تا جذاب و مطابق با نیازهای مخاطبان و کاربران بوده و در کنار آن تلفیق رسانه‌های گوناگون با یکدیگر (تصویر، فیلم، صوت، متن) از ویژگی‌های چند رسانه‌ای است. در آخر اینکه این بخش قابلیت نشر محصولات چند رسانه‌ای در تمام جهان با استفاده از اینترنت و با صرف هزینه‌ای اندک بدون محدودیت در میان کاربران را دارد..

سایت آتیه آنلاین سعی دارد با گذشت یکسال از فعالیت این پایگاه خبری، در بخش گرافیک و چند رسانه‌ای همگام با سایر حوزه‌های خبری، راهی جدید در بخش چندرسانه‌ای را بپیماید. تلاش ما این است در ادامه کار این حوزه، مسیری رو به پیشرفت و بالندگی داشته باشد.

کد خبر: 35016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =