هاشمی: چالش سخت و بزرگی پیش روی ماست

سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: از آنجایی که در مرحله بعدی مسابقات لیگ والیبال باید با ذوب آهن و پیکان دیدار کنیم، چالش بسیار سختی پیش روی ما خواهد بود.

مریم هاشمی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، در خصوص مرحله دوم مسابقات لیگ برتر والیبال زنان که به میزبانی قزوین در حال برگزاری است، گفت: در مرحله دوم دو بازی خود را مقابل تیم‌های اکسون تهران و سروقامتان بابل برگزار کرده‌ایم که در هر دو بازی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیده‌ایم. خوشبختانه از آغاز مسابقات تا کنون در هیچ مسابقه‌ای تن به شکست نداده‌ایم و امیدوارم روند شکست ناپذیری ما تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد.

هاشمی درباره دیدار پایانی تیمش در مرحله دوم با اشاره به اینکه باید مقابل تیم شهرداری قزوین به میدان بروند، گفت: بازی آخر ما در این مرحله مقابل تیم میزبان است. تیمی که در بازی رفت و در تهران نمایش خوبی مقابل تیم ما داشت و در این مسابقه هم قطعا تمام توانش را به کار خواهد گرفت تا از این بازی خانگی دست پر خارج شود. بازیکنان من اما بسیار با انگیزه هستند. آن ها نمیخواهند روند شکست ناپذیری‌شان متوقف شود و با انگیزه ی پیروزی و شکست دادن شهرداری قزوین مقابل این تیم به میدان خواهند رفت.  

سرمربی تیم والیبال سایپا به شرایط بازیکنانش اشاره کرد و افزود: خوشبختانه بازیکنان ما با مصدومیت یا محرومیت مواجه نیستند و همه را به طور کامل در اختیار داریم. همه در خدمت تیم هستند و تلاش ما این خواهد بود با بهترین ترکیب ممکن مقابل تیم قزوین صف آرایی کنیم.

وی درباره مرحله بعدی مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: بر اساس اعلام فدراسیون مرحله بعدی مسابقات در تهران برگزار می‌شود. این در حالی است که پیش از این قرار بود شهر بابل میزبامی رقابت‌ها را بر عهده بگیرد اما این برنامه تغییر کرد و تهران میزبان خواهد بود. 

هاشمی در پاسخ به این سوال که نحوه جدید برگزاری مسابقات چه تاثیری روی روند تیمش و البته روند سایر تیم ها گذاشته است، گفت: به هر حال اینکه مسابقات به طور فشرده و یک روز در میان برگزاری می‌شود؛ در روند تمرینات و برنامه ریزی تیم ها بی تاثیر نیست. اما به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات اغلب رشته ها به همین شکل فشرده برگزار می‌شود و راه دیگری وجود ندارد. این شرایط برای همه تیم ها یکسان است و باید بپذیریم و بر اساس این سبک و سیاق برای تیم برنامه ریزی کنیم. 

وی تاکید کرد: امسال رقابت تنگاتنگی بین سه تیم ساپیا، ذوب آهن و پیکان برای تصاحب جام قهرمانی وجود دارد. در نهایت باید دید کدام تیم جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. ما تمام هدفگذاری و تلاشمان این است که این جام را ما تصاحب کنیم. تا این روز از مسابقات خوب پیش رفته ایم و باید حالا که صعودمان به دور بعد قطعی شده است برای اینکه قامت قهرمانی به تن کنیم، خود را آماده رویارویی با حریفان اصلی و چالش بزرگی که پیش رو داریم، کرده و با قدرت ادامه دهیم.

کد خبر: 3463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =