بررسی طرح جامع مدیریت شهری براساس اصل۸۵

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز درباره بررسی طرح جامع مدیریت شهری و روستایی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی تصمیم گیری می‌کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، یکصد و چهل و چهارمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه به ریاست «محمدباقر قالیباف» با حضور ۱۹۴ نماینده دقایقی قبل آغاز شد.

 نمایندگان امروز بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح مواد (۷۰۵) تا (۷۱۱) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی و طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۶۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران را در دستور کار دارند.

 طرح حمایت از مالکیت صنعتی،   طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری و  لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی  از دیگر برنامه‌های امروز نمایندگان در جلسه علنی است.

لایحه پروتکل اصلاحی بند ۵، ۴، ۱ و ۱۰ اساسنامه موسسه منطقه استانداردسازی ارزیابی انطباق، صلاحیت و اندازه شناسی سازمان همکاری اقتصادی و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح جامع مدیریت شهری و روستایی طبق اصل هشتاد و پنجم(۸۵) قانون اساسی نیز در دستور کار امروز قرار دارد.

 گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت شاخص‌های اقتصادی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم و گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای طرح چهل و شش هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان هم در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

کد خبر: 34462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =