بررسی عملکرد دولت در مورد ارز۴۲۰۰ تومانی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در مورد ارز ۴۲۰۰ تومانی منابع و مصارف آن را بررسی می‌کنند.

 به گزارش آتیه انلاین به نقل از ایرنا، جلسه علنی امروز-سه شنبه- مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست «محمد باقر قالیباف» آغاز شد.

قبل از آغاز این جلسه نمایندگان دقایقی در مورد طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جلسه غیرعلنی برگزار کردند.

در جلسه امروز گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در مورد ارز ۴۲۰۰ منابع و مصارف آن، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در موردلایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی وحقوقی به سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور(اعاده شده از شورای نگهبان) و گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گزارش‌های کمیسیون اجتماعی در مورد طرح مدیریت تعارض منافع، لایحه مقاوله نامه بازرسی کار و لایحه تصویب مقاوله‌نامه ایمنی و بهداشت شغلی و پروتکل مقاوله‌نامه ایمنی و بهداشت شغلی از دیگر برنامه‌های امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین در این نشست گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد عملکرد رئیس وقت ستاد ملی کرونا (رئیس جمهور سابق) و تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح جامع مدیریت شهری و روستایی طبق اصل (۸۵) قانون اساسی در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و بانک های واگذارشده در اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی وگزارش کمیسیون اصل (۹۰) قانون اساسی در مورد علت قطع برق و خاموشی‌های مکرر در تابستان اخیر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار وگزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد عملکرد رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی (سمت) از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اعلام شده است.

کد خبر: 33460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =