انتصاب دبیر هیات امنای صندوق‌های تابعه وزارت کار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی، با صدور حکمی، احمد خانی نوذری را به عنوان دبیر هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه منصوب کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در حکم صادر شده از سوی حجت الله عبدالملکی آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای احمد خانی نوذری

سلام علیکم

با عنایت به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی و استناد ماده (۱۰) آیین نامه اجرایی هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان "دبیر هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه" منصوب می نمایم.

شایسته است علاوه بر اجرای وظایف و اختیارات دبیر به شرح مقرر در آیین نامه اجرایی مذکور، در راستای اجرای ماده (۱۷) قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی (مصوب ۱۳۸۳) و ماده واحده قانون اصلاح ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تامین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی (مصوب ۱۳۸۸)، پیگیری و نظارت بر اجرای موارد ذیل، در چارچوب قوانین و مقررات مربوط، مورد تاکید قرار گیرد:

- پیگیری تصویب خط مشی ها و راهبردهای کلان سازمان تامین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی تابعه.

- انجام تمهیدات لازم جهت تصویب و اجرای به موقع برنامه و بودجه، آیین نامه ها و سایر ضوابط مورد نیاز.

- توسعه ساختار دبیرخانه مربوط متناسب با سیاستگذاری فعالیت های اقتصادی، توسعه زنجیره های ارزش، تقویت نشان های تجاری موجود، داوری، شفافیت در عملکرد مالی و فنی و سایز اقدامات مقتضی در راستای هم افزایی بنگاه های تابعه.

- ایجاد زمینه های مقتضی جهت برقراری وحدت رویه، شفافیت، عدالت و جلوگیری از تعارض منافع در سازمان و صندوقها.

- بررسی و ارائه پیشنهادهای لازم به منظور اصلاح قوانین و مقررات بیمه و بازنشستگی، جهت ارائه به مراجع ذیصلاح.

- تمشیت امور تخصصی دبیرخانه، تشکیل جلسات هیات امناء و ابلاغ مصوبات و نظارت بر حسن اجرای آن.

بدیهی است، در اجرای وظایف و اختیارات یاد شده، کلیه مجموعه های وزارتخانه، سازمان و صندوق های تابعه مکلف به همکاری با جنابعالی هستند و در این بین هماهنگی با معاونت رفاه اجتماعی وزارت متبوع برای سیاستگذاری امورات رفاهی و بیمه ای صندوقها، مورد تاکید است.

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم، موفق و موید باشید.

کد خبر: 33234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =