خدمات بی‌وقفه تامین‌اجتماعی به بیماران کرونا

مدیردرمان تامین‌اجتماعی منطقه کاشان، با اعلام اینکه این مدیریت دوشادوش با دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان در کارزار مبارزه با کرونا فعالیت می‌کند و خدمات مورد نیاز بیماران کرونا را به طور رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، تصریح کرد: در مراکز تحت پوشش این مدیریت ماهیانه حدود ۴۰ هزار نفر پذیرش می‌شود که در موج پنجم این تعداد فزونی یافت.

دکتر علی‌محمد حق‌پناه، در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور که منطقه کاشان جزو اولین مناطقی بود که به‌طور وسیع درگیر این بیماری شد، افزود: تمامی مراکز سرپایی و بستری در سطح شهرستان‌های کاشان، آران‌وبیدگل و نطنز به صورت دو شیفت در حال ارائه خدمات بی‌وقفه به بیماران کرونا است.

وی با بیان اینکه وضعیت استان در اوج همه‌گیری بسیار نگران کننده بود، اظهار کرد: مراکز درمانی به شدت درگیر موج پنجم کرونا بوده و هیچ تخت خالی برای بستری بیماران وجود نداشت. کادر درمان تامین‌اجتماعی با جدیت خدمت رسانی می‌کرد و با هماهنگی مستمر با دانشگاه علوم‌پزشکی، برای کاهش آلام مردم و کاهش تلفات در تلاش بود.

مدیردرمان تامین‌اجتماعی منطقه کاشان، گفت: تامین‌اجتماعی برای پاسخگویی مناسب، مراکز بستری موقت ایجاد کرده و داروهای مورد نیاز بیماران را تامین می‌کند. علاوه بر آن، برای پوشش هزینه‌های درمان بیماران در مراکز غیرملکی، همکاری مناسبی را فراهم کرده است؛ به گونه‌ای که در مراکز پاراکلینیک، سقف ریالی تعیین شده برای پذیرش بیماران برداشته شده و نیز داروهای رمدسیویر و فاویپیراویر در بخش درمان سرپایی نیز زیر پوشش بیمه قرار گرفته است.

کد خبر: 30758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =