طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در دستور کار مجلس

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی به مجلس شورای اسلامی در مورد طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در دستور کار مجلس است.  

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست «محمدباقر قالیباف» با حضور ۲۴۶ نماینده آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی درباره طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در دستور کار مجلس قرار دارد.  

بررسی لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر، طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار و لایحه اصلاح ماده (۸) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه هم برای دستور امروز صحن علنی پیش بینی شده است.

طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان،   انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد موارد اعلامی نقض، اجرای ناقص و استنکاف از اجرای اصل یکصد و سی و چهارم (۱۳۴) قانون اساسی و قوانین متعدد در موضوع عدم تصویب تمام یا بخشی ‌از مقررات و آیین‌نامه‌های اجرائی قوانین نیز برای دستور جلسه امروز صحن علنی قرار دارد.

همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چرایی تاخیر چندماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور،   اظهار نظر در خصوص مطالب ارائه شده توسط رییس سازمان برنامه و بودجه و بررسی تقاضای دوفوریت در مورد طرح ادغام سازمان تعاون روستایی در معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکیل سازمان تعاون در وزارت متبوع از دیگر مواردی است که در جلسه امروز بحث و بررسی خواهد شد.

کد خبر: 30526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =