هیجان به فوتبال اروپا بازگشت

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از امشب وارد هفته دوم مرحله گروهی خواهد شد و رقابت‌های حساسی برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین، تنور مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال اروپا از امشب داغ خواهد شد و تیم‌های اروپایی رقابت خود را در چارچوب هفته دوم از مرحله گروهی از سر خواهند گرفت. در این روز از مسابقات شاهد تقابل‌های حساس و مهم و جذابی خواهیم بود که شاید گل سر سبد این رقابت‌ها جدال بین دو تیم پاری سن ژرمن و منچسترسیتی باشد.   بدون‌ شک مهم‌ترین مصاف امشب را دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی در فرانسه برگزار خواهند کرد که جدال دو تیم پرستاره و همچنین دیدار دوباره لئو مسی و پپ گواردیولا می‌تواند از جذابیت‌های این مسابقه باشد.

 منچسترسیتی هفته سختی را سپری می‌کند و پس از جدال با چلسی حالا باید برابر پاریسی‌های پرستاره صف‌آرایی کند. دو تیم آخرین‌بار در نیمه‌نهایی سال قبل به مصاف هم رفتند که درنهایت این سیتی بود که توانست از سد حریف عبور کرده و نخستین فینال خود در لیگ قهرمانان را تجربه کند که البته تجربه موفقی هم نبود و به چلسی باختند.

منچسترسیتی پس از شکست برابر چلسی در فینال سال قبل دوباره در بازار نقل و انتقالات فعال ظاهر شد و با خرید جک گریلیش ۱۰۰ میلیون پوندی نشان داد ‌انگیزه‌های زیادی برای کسب موفقیت دوباره در لیگ و همچنین اروپا دارد. سیتی این هفته در دیداری حساس و مهم توانست با یک گل چلسی را شکست داده و دوباره درجمع مدعیان قهرمانی لیگ قرار گرفتند. آنها حالا با روحیه‌ای مناسب برای جدال امشب آماده می‌شوند.

 یکی از این مصاف‌های جالب میزبانی یاران مهدی طارمی در پورتو برابر لیورپول خواهد بود که می‌تواند یکی از بازی‌های جالب امشب را رقم بزند.  لیورپولی‌ها در هفته نخست در مسابقه‌ای پرگل برابر میلان در خانه به برتری ۳ بر ۲ رسیدند و حالا به‌دنبال دومین برد خود در این گروه و تثبیت صدرنشینی خود هستند.

تیم فوتبال لیورپول در حالی امشب در پرتغال جدالی دشوار را برابر پورتو پیش‌ رو خواهد داشت که حریف پرتغالی‌اش برخلاف لیگ داخلی خود، در اروپا عملکردی به‌ مراتب بهتر ارائه می‌کند و در هفته نخست هم تا آستانه کسب ۳ امتیاز برابر اتلتیکو مادرید پیش رفت اما گل مهدی طارمی را داور با سختگیری نپذیرفت تا درنهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. شاگردان کونسیسائو اگرچه در سخت‌ترین گروه ممکن قرار دارند اما با شروع خوبی که در این مسابقات داشتند حالا حتی می‌توانند برای بزرگان این گروه دردسرساز شده و حتی شاید نیم‌نگاهی نیز به صعود به دور بعد داشته باشند.

اگرچه پورتو فصل پیش نتوانست جامی به ویترین افتخارات خود اضافه کند اما از دیدار رفت فصل پیش برابر چلسی در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات دیگر در هیچ مسابقه‌ای بازنده نشده‌اند و در ۱۸ بازی اخیر خود بدون شکست بوده‌اند. این تیم پرتغالی همچنین هر ۹ بازی قبلی خانگی خود در رقابت‌های مختلف را با پیروزی پشت‌سر گذاشته و آماری عالی در خانه دارد. آنها فصل پیش در ورزشگاه دراگائو برابر منچسترسیتی به تساوی بدون گل رسیدند و یوونتوس را با کریس رونالدو ۲ بر یک شکست دادند تا نشان دهند در زمین خود تیمی بسیار خطرناک و جنگنده هستند که به سختی برابر رقبا تسلیم می‌شوند.

بازگشت تیم میلان به لیگ قهرمانان اروپا بعد از سال‌ها غیبت در این رقابت‌ها نیز از نکات جالب توجه رقابت‌های امشب خواهد بود. تیم میلان که بعد از سال‌ها به لیگ قهرمانان بازگشته است در هفته دوم در خانه پذیرای تیم اتلتیکو مادرید خواهد بود.  هر دو تیم به‌دنبال کسب نخستین برد خود در رقابت‌های این فصل هستند، میلان پس از ناکامی در آنفیلد و اتلتیکو هم پس از توقف خانگی مقابل پورتو به سه امتیاز بازی امشب برای ماندن در کورس مدعیان صعود از این گروه نیاز دارند. دیه‌گو سیمئونه پس از قهرمانی در مسابقات فصل پیش لالیگا حالا با بازگشت آنتون گریزمان به تیمش ترکیبی به‌مراتب قدرتمندتر را دراختیار دارد و حالا هواداران انتظار دارند تیم‌شان در لیگ قهرمانان نیز نتایج خوبی کسب کند.  

در دیگر دیدارهای مهم امشب، دورتموند در زمین خود میزبان اسپورتینگ لیسبون خواهد بود. تیم آلمانی پس از برد هفته نخست برابر بشیکتاش با روحیه خوبی به مصاف قهرمان فصل پیش پرتغال خواهد رفت.  

در دیگر دیدار این گروه نیز آژاکس در خانه میزبان بشیکتاش ترکیه خواهد بود. در سایر دیدارهای امشب لایپزیگ در خانه به مصاف بروژ بلژیک خواهد رفت و اینترمیلان راهی اوکراین می‌شود تا پس از ناکامی هفته نخست برابر رئال مادرید این بار بتواند از شاختار دونتسک امتیاز بگیرد.

برنامه کامل روز نخست از هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال اروپا به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۲۸ سپتامبر (۶ مهر)
گروه A: پاری‌سن‌ژرمن - منچسترسیتی، لایپزیگ - بروژ
گروه B: میلان - اتلتیکومادرید، پورتو - لیورپول
گروه C: آژاکس- بشیکتاش (۲۱:۱۵)، دورتموند - اسپورتینگ لیسبون
گروه D: شاختار دونتسک - اینتر (۲۱:۱۵)، رئال مادرید - شریف

کد خبر: 29389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =