ایران - آرژانتین / جنگ برای صدرنشینی

تیم ملی فوتسال ایران در ادامه مسابقات جام جهانی فوتسال به مصاف تیم ملی فوتسال آرژانتین می‌رود.

به گزارش آتیه‌آنلاین، رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال، از امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران، از سر گرفته خواهد شد و ملی‌پوشان فوتسال کشورمان باید در مسابقه امشب خود چالشی سخت را در رویارویی با تیم ملی فوتسال آرژانتین تجربه کنند. این سومین و آخرین بازی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله گروهی جام جهانی است و در شرایطی برگزار خواهد شد که تیم آرژانتین قهرمان دور قبل این رقابت‌ها شده است و باید دید در این جدال تماشایی که البته در صعود تیم‌ها تاثیری ندارد، چه رخ خواهد داد. 

هر دو تیم ایران و آرژانتین توانسته‌اند جواز حضور در مرحله بعد را پیدا کنند و نبرد امشب این دو تیم مقابل هم تنها به منزله صدرنشینی در گروه و صعود به عنوان تیم سرگروه است. برنده شدن در این بازی از این جهت حائز اهمیت است. تیم ملی فوتسال ایران دو بازی ابتدایی خود را با پیروزی مقابل صربستان و آمریکا پشت سر گذاشت و تا کنون عملکرد قابل قبولی در این مسابقات داشته است. در صورتی که شاگردان ناظم الشریعه موفق شوند در این بازی به برتری برسند، به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد خواهند شد و حریف یکی از دو تیم ژاپن یا پاراگوئه می‌شوند. 

این در حالی است که تیم ملی فوتسال ایران در صورتی که به آرژانتین ببازد و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند، کار آسان‌تری خواهد داشت و باید در مرحله بعد به مصاف تیم ازبکستان برسد. با این حال به نظر می‌رسد باز هم هر دو تیم آرژانتین و ایران در دیدار رو در رو به دنبال کسب پیروزی و قدرت نمایی باشند.

تیم ملی فوتسال آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی است. این بازی می تواند محک جدی برای ملی پوشان فوتسال ما باشد. اکثرا کارشناسان فوتسال جهان روی این بازی حساب ویژه ای باز کردند. به این دلیل که هر دو  تیم مدعی قهرمانی در این رقابت‌ها هستند. 

پیش از این و در تاریخ مسابقات فوتسال، تیم ملی کشورمان در میادین و تورنمنت‌های مختلف تا کنون ۹ بار به مصاف تیم ملی آرژانتین رفته است که حاصل تلاش این دو تیمن از این تعداد رویارویی، ۳ برد برای آرژانتین و یک تساوی و ۵ برد برای تیم ایران در این دیدارها رقم خورده است. تیم ملی فوتسال ایران امشب به دنبال کسب ششمین برد در دهمین تقابل دو تیم است. 

برنامه بازی های امروز به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۹ شهریور:

ژاپن – پاراگوئه (گروه E)، ساعت: ۱۹:۳۰

اسپانیا – آنگولا (گروه E)، ساعت: ۱۹:۳۰

ایران – آرژانتین (گروه F)، ساعت: ۲۱:۳۰

صربستان – آمریکا (گروه F)، ساعت: ۲۱:۳۰

کد خبر: 28692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =