نمره قبولی به سازمان تامین اجتماعی / طرح دولت الکترونیک بسیار ارزشمند است

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تامین اجتماعی علاوه بر تحت پوشش قرار دادن هزینه‌های درمان کرونا در الکترونیکی کردن فرآیندها و دولت الکترونیک قدم‌های بسیار خوبی برداشته است.

مصطفی نخعی؛ سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در خصوص عملکرد سازمان تامین اجتماعی با مدیریت دکتر سالاری با بیان اینکه نمره قبولی به سازمان تامین اجتماعی میدهم افزود: البته انتقاداتی هم وارد است ولی با توجه به شرایط سخت کرونایی، محدودیت منابع مالی در مجموع عملکرد سازمان تامین اجتماعی خوب بوده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دکتر سالاری مدیری دارای راهبرد کلان و استراتژیک است تاکید کرد: ایشان به موضوع شایسته سالاری اهمیت دادند و این سبب شد تا  با انتخاب و انتصاب  مدیران شایسته و کارآمد عملکرد خوبی از خود نشان دهند.  

وی عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی علاوه بر تحت پوشش قرار دادن هزینه‌های درمان کرونا در الکترونیکی کردن فرآیندها و دولت الکترونیک قدم‌های بسیار خوبی برداشته است.

نخعی با اظهار امیدواری از تداوم این رویه در دولت جدید ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی حرکتی رو به جلو را آغاز کرده است، در بحث جبران حقوق بازنشستگان و شاغلین اقدامات بسیار خوبی انجام شد ولی انتظارمان این است که بروکراسی‌های اداری به حداقل برسد و طرح "دولت الکترونیک" را که به خوبی شروع کردند را ادامه دهند.

کد خبر: 26706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =