داستان دزدی به دنبال فروش خورشید

«عموزنجیرباف و دزد پشت کوه قاف»، داستانی است که طاهره ایبد برای گروه سنی بالای ۴ سال (نوباوه) نوشته و توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ضرب‌المثل‌ها و متل‌های مردمان ایران‌زمین در قالب مجموعه‌ای ۷ جلدی به قلم طاهره ایبد و با تصاویر گروهی از هنرمندان این عرصه به همت انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه‌ کتاب‌فروشی‌ها شده که در جلد اول آن، داستان دزدی روایت می‌شود که سراغ عمو زنجیرباف رفته و زنجیری دراز از او می‌خواهد که با آن، خورشید را از چاه بیرون آورده و به فروش برساند.

نویسنده در این کتاب، در ادامه با زبانی آهنگین و ساده، این داستان را برای بچه‌ها روایت می‌کند؛ داستانی که برگرفته از ادبیات فولکلوریک ایرانی به‌ خصوص متل‌ها و هیچانه‌ها است.

این کتاب از مجموعه‌ی متل‌واره‌ها ست که با تصاویر مارال دهقانی،  نظارت هنری پژمان رحیمی‌زاده و مدیریت هنری سمیرا فرجی روانه‌ی بازار کتاب شده است.

عموزنجیرباف و دزد پشت کوه قاف در ۲۴ صفحه با قیمت ۲۳هزارتومان در شمارگان ۲۵۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان برای تهیه‌ این کتاب و مجموعه می‌توانند به سایت عرضه‌ اینترنتی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی shop.kpf.ir و یا فروشگاه‌های سراسری این مجموعه مراجعه کنند.

کد خبر: 26500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =