رونالدو به منچستر بازگشت

کریسیتن رونالدو در اتفاقی غیر منتظره به تیم اسبق خود یعنی منچستر یونایتد انگلیس پیوست.

به گزارش آتیه‌آنلاین، رسانه‌های فوتبال جهان این روزها در گیر و دار اخبار نقل و انتقال بازیکنان مختلف بین تیم‌های مطرح اروپایی، تمرکز زیادی روی جدایی رونالدو از یوونتوس و مقصد بعدی این ستاره فوتبال جهان داشتند. در روزهای اخیر پس از آنکه خبر جدایی بازیکن شماره 7 تیم ملی فوتبال پرتغال که لقب برترین بازیکن فوتبال حال حاضر جهان را به دوش می‌کشد، قطعی شد، گمانه‌زنی‌های متعددی مطرح شد مبنی بر اینکه تیم بعدی کریس کدام تیم مطرح اروپایی است؟ در این بین حرف و حدیث‌ها بیشتر پیرامون بازگشت رونالدو بعد از سال‌ها به لیگ جزیره مطرح بود و در این میان به نظر می‌رسید تیم منچستر سیتی نزدیک‌ترین گزینه برای پیوستن رونالدو به این تیم باشد، اما به طور ناگهانی، شب گذشته بیانیه‌ای از سوی تیم منچستر یونایتد که به نوعی تیم اسبق رونالدو به شمار می‌رود منتشر شد که خبر از توافق نهایی این ستاره فوتبال جهان با این تیم می‌داد.  

آنطور که در رسانه‌های انگلیسی عنوان شده است،  آلکس فرگوسن در تماس تلفنی که صبح جمعه با رونالدو داشته نقش مهمی را در بازگشت وی به اولدترافورد بر عهده داشته است پس از آن نیز  باشگاه منچستریونایتد در بیانیه‌ای که شب گذشته (جمعه شب) منتشر کرد، از توافق با کریستیانو رونالدو برای بازگشت به جمع شیاطین سرخ خبر داد. در همین راستا رونالدو عصر جمعه با هواپیمای اختصاصی‌اش تورین را به مقصد منچستر ترک کرد تا مشخص شود که این صحبت‌ها و شنیده‌ها صحت دارد و کریستین رونالدو قصد دارد به تیمی که به آن به فوتبال جهان معرفی شد، یعنی تیم منچستر یونایتد بازگردد و بار دیگر پیراهن تیم سرخ‌پوشان شهر منچستر را بر تن کند. 

این خبر شاید بمب نقل و انتقالات این فصل از مسابقات فوتبال باشد، خبری که کمتر کسی آن را پیش بینی‌ می‌کرد و به طور کاملا ناگهانی آن هم در حالی که اغلب رسانه‌ها و شنیده‌ها خبر از این داشت که رونالدو قرار است فصل پیش رو در تیم منچستر سیتی بازی کند، منتشر شد و شوکی به بازار نقل و انتقالات فوتبال در اروپا داد. گفتنی است کریستیانو رونالدو با قراردادی ۲۸ میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست. قرارداد این ستاره پرتغالی ۲ ساله است که می‌تواند برای سال سوم نیز تمدید شود. 

بازگشت رونالدو به تیم منچستر سیتی یکی از اتفاقات جالب فوتبال اروپا را رقم خواهد زد و باید دید تیم منچستر یونایتد که سال‌هاست سودای کسب مقامی در خور در لیگ قهرمانان اروپا را در سر می‌پروراند، این فصل با یاری ارزنده‌ترین بازیکن فوتبال حال حاضر جهان، می‌تواند به این رویای دور و درازش تحقق ببخشید یا خیر؟

کد خبر: 26206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =