رشد ۱.۷ درصد بیمه‌شدگان در دو ماه ابتدای امسال

آمار مقایسه‌ای اردیبهشت ماه سال جاری و اسفند ماه سال گذشته نشان‌دهنده رشد بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی به میزان ۱.۷ درصد است.

به گزارش آتیه آنلاین، مدیریت آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تامین اجتماعی تازه ترین آمار بیمه شدگان، بیمه پردازان و کارگاه های تحت پوشش این سازمان را منتشر کرد.

بر اساس این آمار، تعداد کل بیمه شدگان در اردیبهشت ماه سال جاری ۱۴ میلیون و ۳۸۲ هزار و ۳۸ نفر بوده است که این رقم نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۱.۷ درصد رشد داشته است.

نکته حائز توجه این که در بین انواع بیمه شدگان، بیشترین رشد به بیمه شدگان کارفرمایان صنفی و نیز حرف و مشاغل آزاد اختصاص دارد که به ترتیب ۲۰.۹ و ۷.۸ نسبت به اسفند رشد داشته اند.

همچنین آمار مذکور نشان می دهد سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت سال جاری تعداد یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۲۱۰ کارگاه را تحت پوشش داشته که این رقم نسبت به آخرین ماه سال گذشته، ۰.۲۸ درصد کاهش نشان می دهد.

تازه ترین آمارها همچنین حاکی است تعداد کل بیمه پردازان به سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه امسال ۱۲ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۹۹ نفر بوده اند که این رقم در مقایسه با اسفند ماه سال گذشته ۴ درصد کاهش داشته است.

رشد ۱.۷ درصد بیمه‌شدگان در دو ماه ابتدای امسال

کد خبر: 24117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =