استقلال_گل‌گهر/ جدال سرنوشت سازِ فرهاد و قلعه‌نویی

تیم استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف تیم گل‌گهر سیرجانی می‌رود که امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت مربیگری خود دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، پس از پایان لیگ برتر که با قهرمانی تیم پرسپولیس تهران همراه بود؛ حالا هیجان فوتبال ایران معطوف به مسابقات جام حذفی شده است. جایی که از ساعت ۱۹:۳۰ امشب دو تیم استقلال تهران و گل ‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی باید در چارچوب مرحله نیمه نهایی به مصاف هم بروند.

استقلالی‌ها در شرایطی این مسابقه حساس را برگزار خواهند کرد که در پایان لیگ برتر بیستم به مقام سومی دست پیدا کردند و حالا برای اینکه دستشان در این فصل از جام کوتاه نماند، به جام حذفی امید بسته‌اند. تیم استقلال تهران در مسیر رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی از سد حریفان متفاوتی عبور کرد. پیکان، ذوب آهن و پرسپولیس تیم‌های سرسختی بودند که استقلال از سد آن‌ها عبور کرد و راهی چهار تیم نهایی این مسابقات شد.

در آن طرف میدان تیم گل گهر سیرجان قرار دارد. تیمی که در طول فصلی که گذشت، نمایش قابل قبولی داشت و در پایان لیگ بیستم در جایگاه پنجمی ایستاده بود. این تیم سیرجانی با هدایت قلعه‌نویی برای رسیدن به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی، تیم‌هایی مانند مس کرمان، پارس جنوبی جم و آلومینیوم اراک را شکست داد و حالا به سد محکم استقلالی برخورد کرده است، که در هفته‌های اخیر تیم خوب و منسجمی نشان داده است.

فرهاد مجیدی در دیدار امشب خود مقابل گل‌گهر سیرجان فرشید اسماعیلی و عارف غلامی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. همچنین حضور شیخ دیاباته نیز قطعی نیست. اما گل گهر برای رویارویی با آبی‌پوشان پایتخت مصدوم و محرومی ندارد و با تمام قوا به میدان خواهد آمد.

فرهاد مجیدی با تیم استقلال در فصل گذشته توانست سپاهانِ قلعه‌نویی را شکسن دهد و این فصل نیز از سد گل‌گهر عبور کند. برای همین خاطرات خوبی از رویارویی با تیم‌های قلعه‌نویی دارد. در آن طرف میدان امیر قلعه‌نویی در تلاش خواهد بود جلوی پنجمین شکست تیم‌هایش مقابل استقلالِ مجیدی را بگیرد و این تقابل نوید یک بازی تماشایی و حساس را می‌دهد.

همزمان با دیدار دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان، دو تیم دیگر راه‌یافته به نیمه نهایی،  یعنی تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان انزلی نیز در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز با هم دیدار خواهند کرد.

کد خبر: 24085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =