ماموریت بزرگ مجیدی در خط حمله آبی‌پوشان!

استقلال شیخ دیاباته را از دست داده است و حالا زمزمه‌هایی مطرح است که قائدی نیز سودای رفتن دارد.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم استقلال لیگ برتر بیستم را با عنوان سومی به پایان رساند و کارش در لیگ برتر به اتمام رسید اما آبی پوشان هنوز مسابقات جام حذفی را پیش رو دارند و امیدشان به تصاحب جام حذفی است. در این راستا اما به نظر می‌رسد استقلالی‌ها در خط حمله وضعیت مبهمی دارند و فرهاد مجیدی باید به زودی برای تقویت خط حمله تیمش و بازگشت قدرت به این بخش از ترکیبش، دست به اقداماتی بزند و حتی بازیکن جدیدی را جذب استقلال کند. 

اخیر خبرهایی به گوش رسید مبنی بر اینکه شیخ دیاباته از استقلال جدا شده و به طور قطع فصل بعد او را در این تیم نخواهیم دید. گرچه مدیران باشگاه استقلال بدهی او را پرداخت کرده‌اند تا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شود اما باید جدایی این مهاجم بلند بالا را از ترکیب آبی‌ها قطعی دانست. با جدایی دیاباته، استقلال نیازمند جذب بازیکنی در حد واندازه او است.

گرچه شیخ در فصل جاری کمک قابل توجهی به استقلال نکرد اما به هرحال او سابقه آقای گلی با پیراهن استقلال را در کارنامه دارد و باید بازیکنی هم قد و قواره‌اش جذب شود. دیاباته در فصل جاری بیشتر به دلیل مصدومیت در ترکیب استقلال قرار نگرفت، هرچند که مشکلات دیگری هم داشت که سبب دوری‌اش از ترکیب آبی‌ها شد. جدایی دیاباته الزام به جذب بازیکنی در حد او را در استقلال ضرورت می‌بخشد؛ بخصوص اینکه ممکن است مهدی قائدی نیز از استقلال به تیم دیگری برود.

اگر قائدی هم از استقلال جدا شود، زوج طلایی استقلال جدا خواهند شد و آنگاه مدیریت باشگاه استقلال باید از میان گزینه‌های محدودی که در لیگ برتر وجود دارد، اقدام به جذب بازیکنان جدید کند. از امین قاسمی‌نژاد و حتی محمد عباس‌زاده به عنوان گزینه‌های مورد نظر یاد می‌شود اما بدون شک پر کردن جای خالی قائدی و دیاباته در استقلال کار ساده‌ای نیست و حتی باید سراغ گزینه‌های خارجی رفت تا این حفره به خوبی پر شود. البته جذب بازیکن و مربی خارجی در استقلال ممنوع اعلام شده و مدیران باشگاه استقلال باید رایزنی‌های لازم برای آزاد شدن مجوز جذب بازیکن خارجی را با سازمان لیگ انجام دهند تا بتوانند جای خالی دو مهره کلیدی خود را پر کنند.

تردیدی نیست قاسمی‌نژاد، عباس‌زاده و هر مهاجمی که نامش به عنوان گزینه‌های مورد نظر در لیست مجیدی برده می‌شود در حد واندازه این بازیکنان نیستند مگر اینکه مدیران استقلال بتوانند مهدی قائدی را راضی کنند و در استقلال نگه دارند تا وضعیت خط حمله استقلال به قهقرا نرود.

کد خبر: 23590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =