امنیت، عدالت و رفاه عمومی، سیاست راهبردیِ نظام است

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران گفت: ماموریت اصلی نظام جمهوری اسلامی را خدمت صادقانه به ملت و رفع موانع موجود در مسیر رشد و اعتلای کشور و برطرف کردن دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم برشمرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، حسین نوش‌آبادی نماینده دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی، در جمع علما و روحانیت شهرستان قرچک، تامین امنیت، اجرای عدالت و توسعه رفاه عمومی را از شعائر دینی و اسلامی و جزء سیاست های راهبردی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و بر تلاش مسئولان جهت تحقق آن ها، تاکید کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه دین، پاسخگوی تمام نیازهای اولیه و مشروع بشری است، هدف از تشکیل حکومت در تفکر اسلامی را ایجاد عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض و رفع فقر و مساوات دانست.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا، ضمن تبریک عید سعید غدیر و بیان فرازهایی از خطبه غدیر و اشاره به سیره‌ی علوی، ماموریت اصلی نظام جمهوری اسلامی را خدمت صادقانه به ملت و رفع موانع موجود در مسیر رشد و اعتلای کشور و برطرف کردن دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم برشمرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در مراسم افتتاح مجلس یازدهم، مهمترین وظیفه نمایندگان را قانون‌گذاری و نظارت و ریل گذاری در حوزه فرهنگ و اقتصاد خواند و بر اهتمام مجلس، برای کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی و مبارزه با مظاهر فساد در کشور، تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم، از زحمات و تلاش های چندین ساله‌ی حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی، امام جمعه قرچک، تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: 23431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =