حل مشکل کمبود نیروی انسانی برای مقابله با کرونا

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به تمهیدات این مرکز در مقابله با موج‌های متوالی کرونا در حوزه مدیریت منابع انسانی، تعیین پزشک عفونی در شیفت صبح و عصر برای بیمارستان‌ها و تامین نیروی متخصص رادیولوژی برای بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) را از جمله این اقدامات برشمرد.

دکتر علی اعتصام‌پور در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین اظهار کرد: برای پاسخگویی بهتر به نیازهای درمانی بیمه‌شدگان و تامین نیروی انسانی در حوزه‌های درمان، اداری، مالی و پشتیبانی، بانک آنکال تا پایان سال تدوین شده است.

وی تغییر ساعت کار و مدیریت بهینه نیروی انسانی در مراکز درمانی تابعه را براساس ابلاغ بخشنامه استانداری اصفهان از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: برای تخصیص اعتبارات به منظور پرداخت به پزشکان و کارکنان با سازمان تامین‌اجتماعی مکاتبه شده است.  

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی پرستاری، بهیاری و نیز خدمات پاراکلینیک بیمارستان‌ها از طریق به‌کارگیری نیروهای درمانگاهی برطرف شده است، ادامه داد: همچنین این مرکز برای تامین نیروهای انسانی برای ارائه خدمت در اوج همه‌گیری کرونا، مبادرت به جذب نیروهای جایگزین از طریق انعقاد قرارداد موقت کرده است.

اعتصام‌پور با اشاره به حضور مستمر اعضای کمیته مدیریت بحران این مرکز اعم از مدیر درمان، معاونان، روسای ادارات و روسای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، در محل کار، تصریح کرد: برای پاسخگویی به مخاطرات و ایجاد مدیریت بهینه در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران و مراجعه کننده‌ها، اعضای این کمیته نظارت و پایش امور را عهده‌دار هستند.

وی انجام واکسیناسیون کرونا برای پزشکان و کارکنان مراکز درمانی را از دیگر تمهیدات حوزه منابع انسانی دانست و گفت: اعتبارات مناسبی برای تقدیر از زحمات پزشکان و کارکنان مراکز درمانی تامین‌اجتماعی تخصیص یافته است.

کد خبر: 23412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =