فردا؛ آخرین مهلت کارفرمایان تهران و البرز برای بخشودگی جرایم

کارفرمایان در استانهای تهران و البرز تنها تا فردا دوشنبه چهارم مرداد ماه فرصت دارند از طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای تامین اجتماعی استفاده کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین مهلت استفاده از طرح بخشودگی جرائم بیمه ای در کشور پایان یافته و تنها در دو استان تهران و البرز تا فردا دوشنبه ۴ مرداد فرصت باقی است.

گفتنی است با توجه به نامگذاری سال۱۴۰۰ به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری و به‌منظور مساعدت با کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مقابله با تحریم‌های ظالمانه، مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و بند (ث) تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، سازمان تامین اجتماعی نسبت به اجرای بخشودگی جرائم، آن بخش از بدهی کارفرمایان که تا اسفند ماه ۱۳۹۹ به مرحله قطعیت رسیده است اقدام کرد.

در زمان آغاز این طرح به کارفرمایان اعلام شد تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت دارند درخواست خود را از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir ثبت کنند اما با توجه به مصوبات هیات وزیران و ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی روزهای پنج شنبه تا پایان مرداد ماه در سراسر کشور و همچنین تعطیلی ادارات در استانهای تهران و البرز از روز سه شنبه ۲۹ تیر تا امروز یکشنبه ۳ مردادماه، این فرصت تمدید شد.

بر این اساس آخرین مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه و ثبت درخواست بخشودگی جرایم روز شنبه ۲ مرداد ماه بود و در استانهای تهران و البرز، فردا دوشنبه چهارم مرداد ماه خواهد بود.

کد خبر: 22920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =