افزایش دانش جامعه هدف در بهره‌مندی از خدمات الکترونیک 

حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در جریان چهارمین نشست رویای تامین‌اجتماعی فراگیر با موضوع تامین‌اجتماعی دیجیتال گفت: دانش و اطلاعات جامعه هدف تامین اجتماعی به میزان کافی با سیستم امروزه قابل تطبیق نیست و باید مجموعه خدمت گیرندگان در تامین اجتماعی آموزش‌های لازم را در این حوزه دریافت کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در جریان چهارمین نشست رویای تامین‌اجتماعی فراگیر با موضوع تامین‌اجتماعی دیجیتال گفت: دانش و اطلاعات جامعه هدف تامین اجتماعی به میزان کافی با سیستم امروزه قابل تطبیق نیست و باید مجموعه خدمت گیرندگان در تامین اجتماعی آموزش‌های لازم را در این حوزه دریافت کنند.
وی اظهار کرد: فرایند طرح 3070 باید منتج به رضایتمندی ذینفعان و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی شود.
صادقی در ادامه گفت: یکی از مسائلی که در اجرای طرح‌های خدمات الکترونیک باید مدنظر قرار گیرد، این است که بخشی از خدمت گیرندگان خدمات الکترونیک بدلیل عدم آگاهی لازم در بهره‌گیری از این خدمات، نمی توانند از آن استفاده کنند.
وی در ادامه نشست اضافه کرد: به نظر می‌رسد که مکانیزمی باید تعریف شود که دانش جامعه موردنظر در طی یک پروسه‌ای افزایش یابد.
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری بیان کرد: باید توجه داشت که شرکای اجتماعی، طرح های اجرایی شده تامین اجتماعی را باید نظارت کنند تا بهره وری لازم را داشته باشد.

کد خبر: 20346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =