کشتی‌گیران ایران عازم ترکیه و روسیه شدند

تیم‌های منتخب کشتی آزاد بزرگسالان و جوانان ایران برای حضور در پیکارهای بین‌المللی روسیه و ترکیه امروز (چهارشنبه) عازم این کشورها شدند.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام علی علی‌اف روزهای ۴ تا ۶ تیرماه سال جاری در شهر کاسپیسک جمهوری داغستان روسیه برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه این رقابت‌ها، مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه و رقابت‌های اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.

ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد اعزامی به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک
۷۰ کیلوگرم: محمدمهدی یگانه جعفری و امیرحسین مقصودی
۷۴ کیلوگرم: محمدصادق فیروزپور
۸۶ کیلوگرم: هادی وفایی‌پور
۹۲ کیلوگرم: محمدجواد ابراهیمی و ارشک محبی
۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج
همراهان: ابراهیم مهربان، جانعلی خسرونژاد، فرزاد غیبی (مربیان) و ذبیح‌الله کوهستانی (داور).

همچنین تیم منتخب کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام یاشاردوغو نیز راهی کشور ترکیه شد. رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد بزرگسالان جام یاشاردوغو روزهای ۴ تا ۶ تیرماه در شهر استانبول برگزار می‌شود.

ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد جوانان به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: مهدی ویسی و علی قلی‌زادگان
۶۱ کیلوگرم: رحمان عموزاد
۶۵ کیلوگرم: حسن عبادی، کیان محمودجانلو و ابوالفضل حاجی‌پور
۷۰ کیلوگرم: عرفان الهی
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی، بهمن تیموری و حمیدرضا زرین‌پیکر
۸۶ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور
۹۲ کیلوگرم: محمد حاجیلوئیان
۱۲۵ کیلوگرم: عباس فروتن
همراهان: محسن کاوه (مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد)، مصطفی میرعمادیان، محمد اصلانی، احمد نجاریان (مربیان) و اکبر نصیری (داور).

رقابت‌های اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه و مسابقات اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.

«محمدابراهیم امامی» سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: ۴ کشتی‌گیر که قرار بود به جام علی‌اف اعزام شوند، راهی جام یاشاردوغو شدند. علیرغم پیگیری فراوان از سوی فدراسیون کشتی به دلیل وجود برخی مشکلات شخصی و دانشجویی، فرآیند دریافت روادید ابوالفضل حاجی‌پور در وزن ۶۵ کیلوگرم، بهمن تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم و عباس فروتن در وزن ۱۲۵ کیلوگرم برای حضور در جام علی‌اف روسیه با تأخیر مواجه و در نهایت ویزا برای این نفرات صادر نشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این کشتی‌گیران می‌بایست در این رقابت‌ها بعنوان چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ شرکت می‌کردند، فدراسیون تصمیم گرفت این نفرات را به جام یاشاردغو اعزام کند. بنابراین فدراسیون کشتی رایزنی خود را به جهت دریافت فوری پاسپورت کشتی‌گیران از سفارت انجام و در نهایت شب گذشته موفق شد تا مدارک کشتی‌گیران را دریافت نماید.

امامی افزود: همچنین با توجه به لزوم انجام چرخه انتخابی، فدراسیون تصمیم گرفت تا حمیدرضا زرین پیکر در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز به دلیل رقابت با بهمن تیموری، راهی جام یاشاردوغو شود.

کد خبر: 19616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =