عملکرد خوب سالاری در اجرای متناسب‌سازی و نسخه الکترونیک

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد خوب سالاری در اجرای طرح‌هایی مانند متناسب‌سازی و نسخه الکترونیک، گفت: نکته اصلی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان پایداری آن است و کمیسیون اجتماعی و مجلس شورای اسلامی از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، ولی اسماعیلی در نشست رویای تامین اجتماعی فراگیر با بیان اینکه باید خلاهای قانونی را در راستای تامین منافع بازنشستگان برطرف کنیم، اظهار کرد: هر کاری که برای مردم انجام شود، گفتن آن از نظر شرعی واجب است و انصافاً سالاری به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در اجرای طرح‌هایی مانند متناسب‌سازی، طرح نسخه‌های الکترونیک و اعتباربخشی به حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی اقدامات بسیار شایسته‌ای در طول سال‌های اخیر انجام داده‌ است.

وی افزود: بر اساس آمارهای موجود نسبت به دوسال قبل، ورودی‌های سازمان تامین اجتماعی از محل منابع شستا بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است که مدیریت صحیح این حوزه را نشان می‌دهد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع شفافیت و اقدامات اساسی این حوزه در سازمان تامین اجتماعی در سال‌های اخیر بسیار قابل تقدیر است، ادامه داد: امیدواریم با حل نقاط ضعف موجود، در راستای تامین منافع شرکای سازمان تامین اجتماعی اقدام کنیم.

اسماعیلی گفت: کمیسیون اجتماعی و مجلس شورای اسلامی در همه زمینه‌ها آماده همکاری با سازمان تامین اجتماعی است.

کد خبر: 19448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =