قدردانی عزیزی خادم از وزیر ورزش

رییس فدراسیون فوتبال گفت: کمک ۲۵ میلیارد تومانی وزرات ورزش و جوانان برای تکمیل کمپ تیم‌های ملی در جزیره کیش و توجه ویژه او به فوتبال، در خور قدردانی است.

به گزارش آتیه آنلاین، پس از نشست رییس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان در جزیره کیش و قول مسعود سلطانی‌فر برای پرداخت ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز و تکمیل امکانات کمپ تیم‌های ملی در جزیره کیش، مقرر شد ۲۵ میلیارد تومان برای توسعه و برگزاری اردوی تیم‌های ملی و برگزاری مسابقات بین‌المللی استفاده شود.

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رییس فدراسیون فوتبال درباره این موضوع اظهار داشت: دیروز نشستی با مسعود سلطانی‌فر در خصوص توسعه و تجهیز امکانات در جزیره کیش برگزار کردیم او دستوری مبنی بر اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای توسعه و تکمیل امکانات کمپ تیم‌های ملی، برگزاری اردوهای تدارکاتی و انجام مسابقات بین‌المللی در کیش به فدراسیون فوتبال صادر کرد. حمایت‌های بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه بیان کرد: سلطانی‌فر با درخواست ما برای پرداخت ۲۰ میلیارد تومان موافقت کرد اما در نشستی که دیروز برگزار شد این مبلغ به ۲۵ میلیارد تومان افزایش یافت تا از ردیف تملک دارایی سال ۱۴۰۰ پرداخت شود. همچنین قرار شد مبلغ مناسبی در سال آینده از همین محل به فدراسیون فوتبال برای توسعه این رشته و تامین امکانات در کمپ تیم‌ملی در کیش اختصاص داده شود.

رییس فدراسیون فوتبال معتقد است نگاه حمایتی مسوولین ورزش از فوتبال اتفاق بسیار خوبی است که رخ داده و در این‌باره به سایت رسمی فدراسیون گفت: خوشحالم که وزیر ورزش و جوانان در کنار دیگر مسوولین از این رشته حمایت می‌کنند و ما را در جهت توسعه و رشد فوتبال و در اختیار گذاشتن بهترین شرایط برای تیم‌های ملی همراهی می‌کنند. فوتبال نیاز مبرمی به همگرایی و همراهی مسوولین و جامعه فوتبال داشته که خوشبختانه شاهد این همدلی هستیم و امیدوارم حمایت‌های بیش از پیش مسوولان ادامه داشته باشد تا با پشت سر گذاشتن مشکلات، در مسیر رشد و توسعه قرار بگیریم و فوتبال را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

کد خبر: 17382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =