خود را روسفید احساس می‌کنیم

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به‌رغم نقاط ضعف نسبت به کارنامه یکساله خود، در محضر خداوند متعال و مردم عزیز ایران خود را رو سفید احساس می‌کنیم

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، «محمدباقر قالیباف» در جلسه علنی چهارشنبه مجلس شورای اسلامی پس از برگزاری مراسم تحلیف و سوگندنامه‌ هیات رییسه سال دوم مجلس، گفت: با مراسم تحلیفی که صورت گرفت مجلس یازدهم وارد سال دوم فعالیت کاری خود شد و گزارش فعالیت مجلس یازدهم در سال نخست به زودی به استحضار مردم می‌رسد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مردم در سال گذشته با همه فراز و نشیب‌ها، در حدود اختیارات و ظرفیت‌ها همت و توان خود را برای پیگیری مسائل مردم به کار گرفت و به‌رغم نقاط ضعف نسبت به کارنامه یکساله خود، در محضر خداوند متعال و شما مردم عزیز ایران خود را رو سفید احساس می‌کنیم.

قالیباف تاکید کرد: وجود نقاط ضعف برای هر نهادی مخصوصاً مجلس با وجود ۲۹۰ تصمیم‌گیر با دیدگاه‌ها و سلیقه‌های مختلف،  طبیعی است اما به رغم  محدودیت‌های موجود به ویژه وجود ساختارها و درگیری‌های ناصوابی که در سالیان متمادی در تار و پود قوه مقننه شکل گرفته بود، مجلس یازدهم در سال اول فعالیت خود توانسته است در مسائل اساسی کشور وظایف اصلی خود را به درستی ایفا کند.

وی عنوان کرد: خروجی عملکرد مجلس یازدهم به عنوان قانون در برخی از بخش‌ها نهایی شده و در موارد دیگر با جدیت و پیگیری در حال انجام کار کارشناسی و نهایی شدن در کمیسیون‌های تخصصی مجلس است که نتیجه تلاش‌های سال گذشته است.

قالیباف با بیان اینکه وظیفه پیش‌روی مجلس و هیات رییسه جدید برطرف کردن نیازهای انباشته شده از سال‌ها قبل است، ‌ اضافه کرد: مجلس خود را به مردم عزیز ایران مدیون و متعد می‌داند و هر روز ما در مجلس برای حل مسائل مردم می‌گذرد و شبها با دغدغه مشکلات شما مردم سر بر بالین می‌گذاریم.

رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از اینکه با استعانت از خداوند متعال همراه باتقوی و عقلانیت انقلابی، ‌ گره از دست و پای دولت آینده باز کند، خاطرنشان کرد: امیدوارم  مجلس شورای اسلامی در حدود اختیارات و وظایف خود به حل مشکلات کمک کند تا اندکی از وظیفه خود را نسبت به مردم نجیب و صبور ایران ادا کرده باشیم.

کد خبر: 16740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =