متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در راستای افزایش رفاه

رییس کانون بازنشستگان استان چهارمحال و بختیاری در ارتباط با اثرات مثبت اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری های سازمان تامین اجتماعی در طی سالهای اخیر بر مبنای حرکت به سمت ایجاد رفاه نسبی در زندگی و شرایط معیشتی اقشار بازنشسته این سازمان بوده است.

محمدعلی حسن زاده در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین گفت: موضوع مهمی مانند متناسب سازی حقوق بازنشستگان در سازمان تامین اجتماعی در طی دهه‌های گذشته به این صورت، عملیاتی نشده است.

این فعال حوزه بازنشستگی در ادامه اظهار داشت: اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در حوزه معیشتی بازنشستگان این سازمان بسیار اثربخش بوده که البته  با توجه به شرایط اقتصادی، در واقع اقدامی بی نظیر است.

وی اظهار داشت: فعالیت مدیرعامل تامین اجتماعی در سالهای اخیر در راستای احقاق حقوق بازنشستگان این سازمان و به طور خاص تلاش های بسیار وی در خصوص اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان بسیار قابل تقدیر است.

رییس کانون بازنشستگان استان چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان داشت: با توجه به بازخوردهای اجرای متناسب سازی، در حوزه حداقل بگیران سازمان تامین اجتماعی، رضایت کامل از اجرای این طرح در  بین این قشر از بازنشستگان وجود دارد.

وی گفت: البته غیرحداقل بگیران نیز با وجود اعمال افزایش‌ حقوق ها بدنیال اجرای متناسب سازی، درخواست های دیگری در این راستا در ارتباط با بازنگری اجرای آن از سازمان تامین اجتماعی دارند که روز گذشته فرمول اصلاح این قشر نیز نهایی شد.

کد خبر: 14036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =